ua en ru

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!

На даний момент, коли в класі малих позашляховиків дуже серйозна конкуренція, але нова модель XV від Субару спокійно може «воювати» з більш іменитими і масовими конкурентами.
Зовнішній вид XV, особливо в помаранчевому кольорі піднімає настрій і звертає на вас увагу всіх оточуючих.

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!

Красиві колісні диски, які є візитною карткою моделі для всіх варіацій двигунів і трансмісій, змушують згадати слова Генрі Форда, що колеса - це одна з найважливіших складових успішності дизайну.

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!


Симпатична і ефективна оптика, велика площа скління, широкі дверні отвори роблять не тільки дизайн автомобіля цікавіше, а ще і несуть в собі елементи практичності і безпеки, такі, як зручність посадки і оглядовість.

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!


За кермом автомобіля досить регулювань сидіння і рульової колонки для того, щоб комфортно розмістити 2-х метрового водія. При цьому за водієм цілком комфортно може розміститися пасажир не великого зросту. За відчуттями зовні автомобіль менше, ніж усередині.


SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!
По комфорту і представленим опцій зазначимо трансмісію варіатор забезпечує чудову плавність ходу, роздільний клімат-контроль, інформативний бортовий комп'ютер, російськомовну навігацію, зручне управління музикою на кермі, круїзом і інформаційними панелями. В цілому по наповненню найвищі комплектації даної моделі задовольняють стандартам бізнес класу.
В русі автомобіль показав себе дуже непогано, особливо враховуючи найбільш сніжний грудень за останні кілька років і звичну « ефективність» комунальних служб. Система постійного повного приводу і дорожній просвіт в 22 см дають вам незаперечні переваги на засніжених і неприбраних дорогах, ставлячи ХВ в ряд серйозних позашляховиків. При цьому, звичайно, не стоїть на XV лізти в болото або долати серйозні перешкоди, тому як система повного приводу налаштована на їзду по звичайних дорогах, так і гума потрібна відповідна. Стихія автомобіля - це місто, з його паркуванням на бордюрах, поганими дорогами і ямами, щільним потоком і вузькими вулицями, де на великому позашляховику не розвернутися, а ось на XV легко.

SUBARU XV – стиляга в місті і орач у полі!

На додаток до вищесказаного, залишилося сказати, що порадував витрата палива, який тепер в місті з 2-х літрових 150-ти сильним двигуном і нової трансмісії складає близько 7-8 літрів і звичайно ж порадувала еталонна ні з чим не порівнянна керованість.