ua en ru

Будівництво Бескидського тунелю йде за графіком, - "Укрзалізниця"

Будівництво Бескидського тунелю йде за графіком, - "Укрзалізниця" Фото: Бескидський тунель

Вже подолана позначка в 1505 метрів верхнього уступу двоколійного Бескидського тунелю

Роботи по будівництву Бескидського тунелю йдуть за графіком, на даний момент вже побудовано 1,5 тис. м тунелю. Про це заявив виконуючий обов'язки генерального директора "Укрзалізниці" Олександр Завгородній під час об'їзду на Львівській залізниці, передає прес-сулжба "Укрзалізниці".

"Вже пройшли півтора кілометри проходки, залишилося 260 метрів. Сподіваюсь, що такими темпами об'єкт буде побудований згідно з графіком. Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи", - повідомив Завгородній.

Роботи на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид - Скотарське, тривають цілодобово. Проходка (вибірка гірської породи для створення штучної пустоти) - найскладніший етап спорудження цього важливого об'єкту.

Після закінчення проходки тунелю фахівцями ПрАт "БА Інтербудмонтаж Україна" залізничники прокладуть колії, мережі зв'язку та електрифікують цю дільницю.

Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина - 10,5 м, висота - 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.

Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю було розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити у І кварталі 2017 року.

Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський виключив масові звільнення в "Укрзалізниці" після корпоратизації. Також повідомлялося, що Апеляційний суд зобов'язав "Укрзалізницю" виплатити 100 млн грн за позовом АМКУ.