Стало відомо, як Росія намагається потрапити на український ринок вагонів через Казахстан

Київ, Вівторок 17 листопада 2020 14:15
Стало відомо, як Росія намагається потрапити на український ринок вагонів через Казахстан
Фото: вантажні вагони (РБК-Україна)
Автор: РБК-Україна

Після просідання обсягів вантажоперевезень з початком пандемії коронавірусу російський виробник вагонів і локомотивів "Трансмашхолдинг" почав шукати нові ринки збуту. Зокрема, під прикриттям казахстанських компаній перебуває під санкціями "Трансмашхолдинг" намагається повернутися в Україну.

Про це йдеться в розслідуванні "Оглядача".

При цьому, основними кредиторами новосибірської компанії є представники топ-менеджменту "Трансмашхолдингу", внесеного указом президента України в санкційні списки ще у 2016 році.

"Основним кредитором компанії "Трансметаллснаб" є Холдинг Транспортні компоненти, від якого, через ланцюжок з трьох кіпрських компаній, ниточки тягнуться знову до росіян. Так, одноосібним власником однієї з них, компанії LIGNOSO LIMITED, є гендиректор "Трансмашхолдингу" Кирило Липа. Другий, OSDOCO LIMITED, повністю володіє Олексій Бєлінський, член ради директорів цієї ж перебуває під санкціями російської компанії", - вдалося дізнатися виданню.

Більш того, засновник "Проммашкомплекта" - тієї самої казахстанської компанії, яка намагається зайти на український ринок, одночасно є і акціонером Муромського стрілочного заводу в РФ, що входить в структуру "Трансмашхолдингу".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українська урядова делегація у Казахстані уклала низку домовленостей. Серед іншого, мова йшла про можливу закупівлю локомотивів для "Укрзалізниці" у що знаходиться під санкціями російської компанії "Трансмашхолдинг".

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся