ua en ru

СП "Авіаліній Антонова" і "Волга-Дніпро" може бути ліквідовано, - джерело

Спільне підприємство "Авіаліній Антонова" і російської "Волга-Дніпро" - британська Ruslan International - може бути ліквідовано. Партнери обговорюють перенесення бізнесу з вантажних перевезень до Німеччини, пояснюючи це скороченням витрат. Переїзд вигідний більше "Волга-Дніпро", у якої в Німеччині є місцева авіакомпанія і технічна база, зазначають експерти, пише "Комерсант-Україна".

Компанія Ruslan International може бути ліквідована, повідомили відразу кілька джерел в "Волга-Дніпро" і "Антонові". "З Україною йдуть переговори про переведення фірми з Великобританії до Німеччини. Рішення поки не прийнято, українська сторона запропонувала створити для цього робочу групу", - розповіло джерело, близьке до "Волга-Дніпро".

Причиною перенесення компанії є більш низькі податки і зниження витрат на утримання офісу. "Це питання обговорюється. Йдеться про підвищення ефективності роботи спільного підприємства", - розповів виконавчий директор "Авіаліній Антонова" Костянтин Лушаков. Отримати офіційний коментар у "Волга-Дніпро" не вдалося.

Ruslan International заснована в липні 2006 року на паритетних засадах компаніями "Авіалінії Антонова" (належить ДП "Антонов") і "Волга-Дніпро" (належить групі "Волга-Дніпро" Олексія Ісайкіна). Компанія займається організацією перевезень важких вантажів на 17 літаках Ан-124-100 ("Руслан"). 10 літаків належать "Волга-Дніпро", 7 - "Авіалінії Антонова". Фінпоказники Ruslan International не розкриваються.

Компанія реєструвалася у Великобританії, оскільки це дає клієнтам компанії гарантії того, що в разі суперечок конфлікти будуть вирішуватися згідно англійським правом, пояснюють партнери. "Крім того, на той момент більшість замовлень було з Великобританії. Однак зараз вони в основному приходять з Німеччини", - розповіло джерело, близьке до "Волга-Дніпро". Президент-генконструктор "Антонова" Дмитро Ківа нагадує, що в Німеччині в партнерів вже є спільне підприємство Ruslan SALIS, яке має контракт на виконання повітряних перевезень для НАТО і Євросоюзу.

Дмитро Ківа також відзначає, що переїзд офісу вигідний в першу чергу російським партнерам. "У "Волга-Дніпро" є ангар в Лейпцігу і технічна база, якою зможемо користуватися і ми. А нам за великим рахунком все одно, де знаходиться офіс - у Великобританії або Німеччині", - пояснив Ківа. Він підкреслив, що умови співпраці партнерів в німецької компанії залишаться колишніми.