ua en ru

Соціальна мережа LinkedIn в ході IPO в Нью-Йорку буде оцінена в 3,3 млрд дол

Соціальна мережа для ділових контактів LinkedIn оголосила ціновий діапазон розміщення в ході майбутнього первинного розміщення акцій (IPO). Як випливає з матеріалів компанії LinkedIn Corp., в ході IPO інвесторам буде запропоновано 7,84 млн звичайних акцій за ціною від 32 до 35 дол. за папір. Сама компанія має намір продати 4,83 млн акцій, за які отримає орієнтовно 146,6 млн дол. (виходячи з серединного значення цінового коридору в 33,50 дол./акція). Ще близько 3 млн акцій розмістять ряд власників LinkedIn. Таким чином, в цілому в ході первинного розміщення соцмережі буде продано паперів на суму до 274,4 млн дол., передає РБК.

У матеріалах LinkedIn наголошується, що в IPO будуть брати участь тільки акції класу A, що володіють правом одного голосу. Акції класу B, кожній з яких буде відповідати 10 голосів, залишаться в руках існуючих акціонерів компанії. Подвійна структура акціонерного капіталу часто використовується перспективними інтернет-компаніями при виході на IPO. Вона дозволяє гарантовано зберегти контроль над компанією за початковими власниками.

LinkedIn подала заявку на лістинг акцій класу A на Нью-Йоркській фондовій біржі під тікером LNKD.

Після IPO акціонерний капітал LinkedIn буде складатися з 7,84 млн звичайних акцій класу A і 86,66 млн звичайних акцій класу B. Весь акціонерний капітал буде складатися з 94,5 млн акцій (не враховуючи опціон дорозміщення на 1,18 млн акцій). Таким чином, частка акцій у вільному обігу (free float) складе близько 8,3%. Однак більше 99% голосуючих прав збережеться за акціями класу B, які не беруть участь у розміщенні.

Виходячи з акціонерного капіталу LinkedIn після IPO (94,5 млн звичайних акцій A і B) і верхньої межі цінового діапазону (35 дол./акція), вся соціальна мережа LinkedIn може бути оцінена в 3,3 млрд дол.

LinkedIn - провідна світова соціальна мережа, що спеціалізується на професійних контактах. За власними даними, вона налічує понад 100 млн учасників з 200 країн. Чистий прибуток компанії в 2010 р. склав 15,4 млн дол. при чистій виручці в 243 млн дол. Первинне розміщення LinkedIn - одне з перших IPO соціальних мереж в США. За ним очікується IPO найбільшої в світі соціальної мережі Facebook і інших швидкорослих інтернет-компаній, таких, як дисконтний сервіс Groupon.