ua en ru

Складено рейтинг найдорожчих політичних брендів серед партійних лідерів

Петро Порошенко, Вадим Рабинович та Анатолій Гриценко - найдорожчі політичні бренди серед партійних лідерів, оскільки використання їхніх прізвищ у назвах політичних сил значно збільшить популярність таких партій серед українських виборців. Такі дані оприлюднив Інститут стратегічних досліджень економіки України на підставі соціологічного опитування, проведеного 24 липня - 2 серпня 2014 року.

Автори дослідження поставили за мету виявити співвідношення між впізнаваністю окремих політиків та очолюваних ними політичних партій. Крім того, дослідження мало показати відносну вагу і значимість імен найбільш відомих українських політиків для рейтингу очолюваних ними політичних сил.

За умовами дослідження респонденти мали відповісти на питання "Якби вибори до Верховної Ради України відбувалися у жовтні 2014 року, то за яку політичну силу Ви б проголосували?". Перша половина респондентів отримала перелік політичних сил без зазначення імен партійних лідерів. У переліку для другої половини респондентів назви політичних сил були модифіковані за рахунок додавання прізвищ партійних лідерів. Приклад модифікованих назв: партія "Солідарність" або партія Петра Порошенка "Солідарність", партія "Центр" або партія Вадима Рабиновича "Центр".

За результатами дослідження можна стверджувати, що використання імен має визначальний вплив на сприйняття політичних партій українськими виборцями. За таким показником як значимість імені політика для рівня популярності своєї партії було отримано наступний рейтинг:

Складено рейтинг найдорожчих політичних брендів серед партійних лідерів

Інститут стратегічних досліджень економіки України здійснював соціологічне опитування протягом 24 липня - 2 серпня 2014 року. Загальна кількість респондентів (репрезентативна вибірка) - 2040 осіб. Метод опитування - особисте інтерв`ю. Похибка репрезентативного дослідження - 2,2%.