Sony представила PlayStation 4 (фото)

На головній ігровій виставці світу E3 Sony розкрила нову інформацію про свою консолі PlayStation 4. І, схоже, що у японців є всі шанси стати монополістами на ринку приставок.

На головній ігровій виставці світу E3 Sony розкрила нову інформацію про свою консолі PlayStation 4. І, схоже, що у японців є всі шанси стати монополістами на ринку приставок, повідомляє "Росія 24".

Головна конкурентна перевага PlayStation 4 - низька ціна. Ось вже чого ринок не очікував від Sony, яка завжди продавала свої пристрої трохи дорожче: консоль стоїть не просто дешевше, а на 100 дол дешевше Xbox One! Її вартість - 399 дол у США і 399 євро в Європі - вписується в ті критерії, які напередодні презентації були задані аналітиками.

Sony представила PlayStation 4 (фото)

Під час презентації. фото: Reuters

Цікаво, що Amazon.com розмістила на своєму сайті обидві приставки для замовлення, але не знала, скільки вони коштують, тому виставила ціну в 740 дол За даними британського підрозділу, на Xbox One було трохи більше замовлень. На думку багатьох аналітиків, 499 дол Є й інша точка зору, яка полягає в тому, що Xbox коштує дорожче через вбудованого Kinect.

Читайте також: Sony після релізу Playstation 4 продасть облігації на 1,5 млрд дол

Ще один козир Sony - "ліберальність поглядів" її творців. Ще одна річ, якої японці не славляться. Незважаючи на звичку Sony скрізь розставляти копірайти і люто боротися з піратами, ми побачили опцію, недоступну на Xbox One: користувачі можуть безперешкодно ділитися іграми. Microsoft придумала хитромудру систему, що дозволяє передавати ігри друзям, але не всім і в обмеженій кількості.
PlayStation, на відміну від Xbox, не повинна бути весь час підключена до Інтернету.

Нарешті, ігри. Очевидно, що Microsoft позиціонує свою консоль як центр домашніх розваг з величезною кількістю функцій. Sony робить ставку на ігровий контент. Поки складно сказати, який підхід є правильним на тлі глобального питання про те, чи потрібно світу взагалі нове покоління консолей? Nintendo Wii U - єдиний його представник, який продається зараз, - попитом майже не користується. З одного боку, це небезпечна тенденція, з іншого, у Sony є всі шанси стати монополістом на ринку, так як боротися доводиться лише з одним конкурентом, Microsoft, що допустили ряд помилок ще до запуску своєї консолі.

Читайте також: Sony вперше за п'ять років завершила фінансовий рік з прибутком

Раніше повідомлялося, що Sony планує після презентації консолі продати корпоративні облігації на суму в 150 млрд ієн (1,5 млрд дол) на відкритому ринку.

Компанія Sony була заснована в 1946 р. і є одним з провідних виробників електроніки в світі. Sony випускає аудіо-і відеопрогравачі, mp3-плеєри, DVD-програвачі, проекційні і LCD телевізори, монітори і електронні компоненти. Серед продуктів компанії такі бренди, як VAIO, Bravia і Walkman.

За період з 2005 по 2012 рр.. капіталізація компанії скоротилася майже на 60%, однак на початку 2013 р. Загублено позиції були відіграні: з початку поточного року акції Sony подорожчали майже на 60%.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся