ua en ru

ЗМІ: Renault та Nissan підсилюють альянс для боротьби з VW

Два автогіганти поглиблять взаємну інтеграцію і постараються посилити структуру свого союзу для більш ефективної конкуренції з Volkswagen, повідомили джерела Reuters.

Таким чином, французька і японський автовиробники мають намір заощадити 4 млрд євро до 2016 року, що вдвічі перевищує заплановану раніше суму. Крім того, компанії збираються переглянути схему взаємного володіння акціями.

Один з високопоставлених представників компанії, присутній на презентації для керівництва альянсу в кінці вересня, зазначив, що виконавчий директор Карлос Гон поставив мету підвищувати синергію з метою подвоєння поточних результатів.

У той же час, виробники авто в усьому світі стурбовані питанням скорочення витрат і зростання продажів в умовах невпевненого зростання економіки і гострої конкурентної боротьби.

Нагадаємо, Renault отримала пакет акцій Nissan в 1999 році, і направила Гону для порятунку японської фірми від очікуваного банкрутства. Після французи збільшили свій пакет трьома роками пізніше, але не пішли на повне злиття.

У той час як деякі інші союзи, такі як Daimler-Chrysler, не вистояли, Renault-Nissan утримався за рахунок того, що обидва виробника зберегли автономію. Однак автономія не дозволила двом компаніям повністю використовувати потенціал альянсу

Так, у минулому році VW побудував 3,8 млн автомобілів 27 різних моделей на одній платформі. Франко-японський союз поставив 2,6 млн авто на найбільш популярній платформі.

Новий план скорочення витрат включає перенесення значного числа операцій під егіду спільного підприємства Renault-Nissan BV, яке вже централізувати покупку, логістику та ІТ-послуги для більшої частини альянсу.

Крім того, високопоставлені представники компанії також розглядають доцільність зміни взаємних пакетів Renault і Nissan, кажуть джерела Reuters, обізнані з питанням. Так, Renault зараз володіє 43,4% паперів японської фірми, яка в свою чергу контролює 15% французької компанії.

Раніше повідомлялося, що американські банки, підкріплені м'якою грошово-кредитною політикою ФРС, пропонують споживачам найнижчі відсоткові ставки за новими автокредитами з 1971 року.