ua en ru

Smart Retail: як інновації завойовують серця покупців і підвищують продажу

Smart Retail: як інновації завойовують серця покупців і підвищують продажу

Компанії, які відкидають інновації, втрачають продажу. Це діалектика рітейл-бізнесу нового часу. Лідери ринку – агенти змін і реальні достигаторы - знають про цю особливість і постійно зміцнюють свої компанії новими рішеннями, які підвищують рівень сервісу і буквально закохують лояльних покупців бренд.

15 лютого, в Києві, конференція Smart Retail: за що споживач голосує гаманцем і ногами, організована Retail Platforma і Malls Club, вдруге збере прогресивних рітейлерів України для обговорення глобальних інновацій в індустрії роздрібної торгівлі.

На Smart Retail акцент не стільки на трендах, скільки на успішних практичних кейсах по впровадженню інновацій:

  1. нові концепції / реконцепції магазинів і фудкортов ТРЦ;
  2. автоматизація бізнес-моделі;
  3. впровадження штучного інтелекту (чат-боти, блокчейн);
  4. smart-обладнання в оффлайн-магазинах, AR / VR формати;
  5. новий рівень мульти - і омниканальности;
  6. рішення з управління клієнтським досвідом;
  7. ефективні pr і діджитал-рішення в маркетингу

Генеральний партнер Smart Rеtail:

Компанія Hubbot

Партнери конференції:

  • Cherry Berry Ukraine
  • Modern-Expo Group
  • SMART business
  • Innoware
  • MAXI Card
  • ConsultingforRetail (С4R)
  • D2
  • VISION LIGHTING
  • VISTA Project

SMART RETAIL – місце зустрічі експертів, грошей, технологій та ідей для того, щоб вони стали реальністю. Ми виявимо світу рітейлу всі самі прибыльногенерирующие інновації. Буде гаряче, актуально, цікаво!

З питань участі рітейлерів і ТРЦ:

Сергій Ковальський

s.kovalsky@meetingpointgroup.com

+ 38 044 232 98 40

+38 050 736 59 09

З питань партнерства:

ЕкатеринаБалахнина:

e.balakhnina@meetingpointgroup.com

+38 098 604 90 49;

+38 093 150 20 95