ua en ru

Шампанське, консервовані овочі та цукерки лідирують за популярністю на святковому столі українців, - опитування

Найбільш популярною складовою на святковому столі у громадян України стане шампанське. Саме воно лідирує серед категорій, які демонструють найбільше зростання кількості покупців. Так, кількість покупців шампанського зростає на свята у 15 разів порівняно із середнім показником за інші місяці. Про це свідчать дані споживчої панелі домогосподарств GfK Ukraine.

Найбільш популярною складовою на святковому столі у громадян України стане шампанське. Саме воно лідирує серед категорій, які демонструють найбільше зростання кількості покупців. Так, кількість покупців шампанського зростає на свята у 15 разів порівняно із середнім показником за інші місяці. Про це свідчать дані споживчої панелі домогосподарств GfK Ukraine.

Другу сходинку займають консервовані овочі, що не дивно, оскільки консервовані горошок і кукурудза є невід'ємними інгредієнтами найпопулярніших святкових салатів.

До трійки найбільш "ходових" продуктів увійшли також солодощі - кількість покупців шоколадних цукерок збільшується у 2 рази.

Не відстає від них і майонез, без якого неможливо приготувати новорічний олів'є або оселедця під шубою. До речі, кількість покупців солоної, копченої риби та ікри теж зростає майже в 1,5 рази. Не обходиться святковий стіл без свіжих фруктів, цитрусових.

Якщо порівняти ситуацію з іншими європейськими країнами, то українці подібні до німців, у яких теж шампанське на першому місці. Примітно, що ігристий напій і шоколадні цукерки в топі продуктів у жителів Іспанії та Франції, де кількість покупців цих продуктів також зростає більше порівняно із середнім показником за інші місяці. Голландці надають перевагу міцному алкоголю, а поляки - вину.

ТОП-3 продуктів у різних країнах Європи у святковий період

Шампанське, консервовані овочі та цукерки лідирують за популярністю на святковому столі українців, - опитування

Зазначимо, споживча панель домогосподарств Consumer Panel Services GfK Ukraine функціонує з кінця січня 1999 р. Дослідження охоплюється 5000 домогосподарств (більше 10 тис. осіб) по всій Україні, які щодня звітують про свої покупки більш ніж по 60 групах товарів щоденного споживання.

Також тричі на рік (у січні, травні та вересні) на панелі проводиться Consumer Panel Services ОМНІБУС, що дозволяє отримувати інформацію щодо мотивів, уподобань і поведінки споживачів.