Мережа Real планує відкрити у Києві близько десяти гіпермаркетів

Мережа гіпермаркетів Real, яка входить до німецької Metro Group, повідомила про плани відкриття 8-12 гіпермаркетів в Києві. Про це повідомив гендиректор мережі в Росії та Україні Антоніу Баптішта, пише "Комерсант-Україна". "Український ринок має великий потенціал для розвитку формату гіпермаркету. Наш пріоритет - це Київ, але також нам цікаві і регіони", - зазначив він. Всього в Україні, на його думку, Real може відкрити від 25 до 40 магазинів. Інвестиції в кожен гіпермаркет Баптішта оцінив на рівні 20 млн євро.

Зараз компанія Real розвивається в Україні повільніше, ніж планувала. У минулому році в Меtro заявляли, що до 2013 року відкриється чотири-п'ять магазинів. "В Україні мало пропозицій по якісним торговим об'єктам. Ми ведемо переговори по трьом-чотирьом об'єктам вже протягом трьох років. Але проекти так і не були реалізовані", - пояснює Баптішта. За його словами, стратегія компанії - відкриття магазинів на орендованих площах, будувати власні об'єкти вони не планують.

В Real відзначають, що цільова аудиторія мережі - це населення із середнім доходом. "Ми розраховуємо, що середній чек у нашому столичному магазині буде наближеним до середнього чеку в Auchan", - відзначає  аптішта. З міжнародних операторів у форматі гіпермаркетів в Києві зараз представлена ​​лише французька мережа Auchan - у столиці працює чотири її магазини. З локальних мереж працюють Novus (6), "Сільпо", один гіпермаркет "Народний" (входить до групи "Фуршет"), "Мегамаркет" (6). Про плани виходу в Київ заявляла східно-українська мережа "Амстор" (компанія підписала договір про оренду з MФК Gulliver).

Тим не менше в Real впевнені в перспективності розвитку на цьому ринку. Посилаючись на дані британської дослідницької компанії Planet Retail, в Real відзначили, що в рік українці споживають продуктів на 32,5 млрд євро, з них 6,8 млрд євро припадає на цивілізований роздріб сучасного формату. Зокрема, в рік на одну душу населення припадає 834 євро споживання, що становить 80% від того, що споживає Грузія, 54% Росія, 48% Польща. При цьому кількість торгових площ формату гіпермаркетів на одну тисячу осіб в Україні становить 9,5 кв. м, тоді як в Росії - 17,6 кв. м, а в Польщі - 68,6 кв. м.

Директор інвестбанківського підрозділу ІК "Трійка Діалог Україна" Олексій Ращупкін вважає, що плани Real по відкриттю магазинів на орендованих площах можуть загальмувати їхній розвиток в порівнянні з конкурентами. "У Києві не так багато споруджуваних торгових об'єктів. Auchan і Novus відкриваються як на орендованих, так і на власних майданчиках, що дає їм перевагу в темпах розвитку", - додає він.

Зазначимо, Real об'єднує 423 магазина. З них в Україні працює один магазин мережі в Одесі, ще один відкриється в Києві в кінці листопада. Виручка компанії за підсумками I півріччя склала 5,3 млрд євро (+0,1%).

Читайте також: Споживачі в Україні в два рази переплачують за імпортні продукти харчування, - ДМСУ

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся