Сервісами "Київоблгазу" за півроку клієнти скористалися 285 тисяч разів
За півроку споживачі газу Київської області отримали понад 285 тисяч інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії. Про це йдеться в повідомленні прес-служби "Київоблгазу".
Зокрема, за шість місяців споживачі отримали майже 230 тисяч консультацій Контакт-центру в телефонному режимі, більше 27 тисяч відповідей на електронну пошту і майже 10 тисяч онлайн-консультацій через Особистий кабінет.
За результатами опитування, проведеного центром "Соціальний моніторинг" навесні цього року, наявність переваг від використання сервісами газової компанії відчули понад 73% респондентів.
"За рік ми створили для клієнтів Контакт-центр, Особистий кабінет, впровадили 5 нових способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVR для цілодобового оперативного обслуговування. Наших споживачів також чекає введення мобільного додатка - сервісу, який дозволить комфортно управляти своїм газовим рахунком з телефону, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу "Київоблгазу" Ігор Охріменко.
За даними прес-служби, найпопулярніша послуга - передача показань лічильника з 1 по 5 число - для того, щоб рахунок за газ відповідав фактичному споживанню.