ua en ru

Ринок медійної реклами в Україні виросте на 27% в 2016

Ринок медійної реклами в Україні виросте на 27% в 2016 Фото: ринок медійної реклами в Україні виросте на 27% в 2016

Обсяг ринку медійної реклами в Україні за підсумками 2016 року зросте на 27% і складе 11,621 млрд гривень.

Найбільший сегмент, ринок ТБ-реклами, за підсумками року зросте на 36% до 5,676 млрд гривень, ринок інтернет-реклами виросте на 33% і складе 3,140 млрд гривень. Зростання продемонструють також і інші види реклами, крім реклами в друкованій пресі. При цьому в ВРК відзначають, що порівнювати обсяг реклами в пресі з минулим роком було б некоректно, оскільки в поточному році була змінена методика підрахунку.

Наступний рік, за прогнозами ВРК, для ринку буде не менш вдалим. Так, в цілому його зростання прогнозується на рівні 28% до 14,872 млрд гривень.

Підсумки 2015 рік, млн грн

Підсумки 2016 рік, млн грн

Відсоток зміни 2016 року до 2015 року

Прогноз, 2017 рік, млн грн

Відсоток зміни 2017 року до 2016 року, прогноз

ТБ – реклама, всього

4 164

5 676

36 %

7 414

31 %

Пряма реклама

3 733

4 965

33 %

6 454

30 %

Спонсорство

431

711

65 %

960

35 %

Преса, всього

1 320

1 130

n/a

1 320

17 %

Національна

n/a

670

n/a

805

20 %

Регіональна

n/a

180

n/a

207

15 %

Спеціалізована

n/a

280

n/a

308

10%

Радіо реклама, всього

304

400

31%

480

20%

Національне радіо

217

290

34 %

348

20 %

Регіональне радіо

31

39

26 %

47

20 %

Спонсорство

56

71

27 %

85

20 %

Out-of-Home Media, всього

953

1 240

30 %

1 595

29 %

зовнішня Щитова реклама

821

1 081

32 %

1 405

30 %

Транспортна реклама

64

77

20 %

92

20 %

Indoor реклама (вкл Indoor video)

68

82

20 %

98

20 %

Реклама в Кінотеатрах

24

35

46 %

53

50%

Інтернет-реклама

2 355

3 140

33 %

4 010

28 %

РАЗОМ МЕДІА РИНОК

9 120

11 621

27 %

14 872

28 %

Фото обсяг рекламного медіа ринку України

Нагадаємо, раніше зростання ринку прогнозувався на рівні 21% за підсумками 2016 року.