ua en ru

Руперт Мердок продасть Myspace в шість разів дешевше, ніж за неї заплатив - приблизно за 97 млн дол

News Corp. Руперта Мердока близька до того, щоб знайти покупця на збиткову соціальну мережу MySpace. У групі інвесторів, що претендують на компанію, глава Activision Blizzard, виробника серії ігор Call of Duty, Боббі Котик. Мердок в кращому разі отримає за MySpace приблизно 97 млн дол., тобто в шість разів менше, ніж він заплатив за соціальну мережу шість років тому. Про це пише видання РБК daily.

News Corp. почала приймати заявки на покупку MySpace в квітні цього року і має намір закрити операцію до 30 червня - дня закінчення фінансового року медіа-імперії Руперта Мердока. 1 червня Джонатан Міллер, голова підрозділу цифрових ЗМІ News Corp., заявив, що ситуація з покупцем News Corp. проясниться в найближчі два тижні.

Лідируючим претендентом на соціальну мережу є група інвесторів, що включає Котика, повідомила The Wall Street Journal з посиланням на людей, знайомих з питанням. Сам Бобі Котік, гендиректор розробника комп'ютерних ігор Activision Blizzard, заявив, що поки не прийняв остаточного рішення про участь в консорціумі, а будь-яка інвестиція буде його особистою, а не очолюваної ним компанії.

За даними газети, News Corp. не має наміру повністю позбавлятися від MySpace і хоче зберегти за собою 20% її акцій. Серед інших претендентів на соціальну мережу фігурують фонд прямих інвестицій Criterion Capital Partners, а також соцмережі Tagged і myYearbook. У якийсь момент в переговорах про придбання MySpace брав участь навіть перший гендиректор компанії Кріс Деволфе, який виступає в партнерстві з аудіовідеосайтом Vevo.

Руперт Мердок придбав MySpace в 2005 році, заплативши за неї 580 млн дол. У 2006 році соціальна мережа стала найпопулярнішою в США; на піку вартості, в 2007 році, MySpace оцінювалася в 12 млрд дол. Проте дуже скоро MySpace поступилася пальмою першості Facebook. Торік News Corp. перетворила MySpace в розважальний ресурс, присвячений кіно, музиці і знаменитостям. Ситуацію це не переломило. За даними ComScore, у MySpace в травні було 34,9 млн унікальних користувачів - майже наполовину менше, ніж роком раніше. Збиток News Corp. Digital Media Group, в яку входить MySpace, склав в останньому кварталі 165 млн дол.