ua en ru

Керівництво Мін'юсту провело акцію з інформування українців про онлайн-сервіси

Керівництво Міністерства юстиції провело акцію з інформування українців про роботу електронних сервісів Мін'юсту. Про це повідомляє прес-служба відомства.

Згідно з повідомленням, у вихідний день міністр юстиції Павло Петренко разом зі своїми заступниками прогулявся по центру Києва, роздаючи інформаційні флаєри прогулюється киянам.

Чиновники Мін'юсту пройшлися по Софійській площі, потім через Михайлівську спустилися на Хрещатик. По маршруту прогулянки керівництво відомства працювала промоутером нової послуги відомства, вручаючи інформаційні листівки перехожим і розповідаючи про нововведення електронних послуг.

"Сьогодні велике свято - багато киян вийшли на вулиці міста. Ми разом з командою Міністерства юстиції вийшли для того, щоб пояснити українцям, які нові сервіси ми зробили в Мін'юсті. Це направлені на боротьбу з корупцією онлайн - сервіси - можливість за кілька хвилин отримати ті послуги, які раніше надавалися лише по чергах",- розповів міністр по закінченні акції.

За його словами, протягом тривалого часу ці сервіси були проблемними-була "країна нескінченних довідок", а за півтора місяці роботи електронних послуг українці оперативно і без спілкування з чиновниками отримали близько 20% довідок, виписок та витягів.

Він пояснив, що йдеться про документи, які малий бізнес отримував в чергах в органах реєстрації Мін'юсту.

Петренко розповів, що українці позитивно відреагували на таку акцію міністерства. "Дуже мало людей відмовилися брати флаєр. До речі, флаєр дуже просунутий і молодіжний. Також українці позитивно сприймають, що представники влади йдуть до них, особисто спілкуються. Без цього нам довіряти не будуть",- поділився міністр.

"Звичайно, поінформованість українців про ці послуги ще невелика, тому ми з колегами і вийшли для того, щоб розповісти людям, що у них є така можливість, щоб їх не обманювали чиновники на місцях, які не хочуть, щоб зникли черги", - розповів міністр.

Він заявив, що завданням Мін'юсту бачить повний перехід на електронний варіант отримання реєстраційних документів."Сподіваюся, що кампанія, яку ми розпочали, дозволить залучити до використання електронних сервісів максимальна кількість підприємців",-додав Петренко.

Наступними кроками, як сказав глава Мін'юсту, стане демонополізація цих послуг, надання права реєстрації місцевим органам влади, нотаріусам та акредитованим банкам.

Він висловив співчуття тим, що чиновники на місцях саботують реформи, слабо інформуючи українців про нововведення або взагалі не надаючи інформацію про онлайн-послуги. П. Петренко запевнив, що Мін'юст буде позбавлятися від таких співробітників.

"Сподіваюся, що українці будуть цим користуватися... І що в такому напрямку підуть й інші міністерства. Саме такі реформи, які може відчути кожен українець, треба дуже швидко робити в нашій країні",- підсумував Петренко

Керівництво Мін'юсту провело акцію з інформування українців про онлайн-сервіси

Керівництво Мін'юсту провело акцію з інформування українців про онлайн-сервіси