Регіональні торговельні мережі в кінці минулого тижня створили асоціацію "Союз малих мереж України" (СМСУ). Про це повідомляє прес-служба компанії Kreston GCG.
На сьогоднішній день СМСУ об'єднує трьох асоційованих членів - мережі "Аверс", "Батон" і "Ріпка". Загальна кількість магазинів СМСУ становить близько 60 торгових точок формату "магазин біля дому" загальною торговою площею 12 тис. кв. м.
"На даний момент ми ведемо переговори і з іншими регіональними торговими мережами і в найближчі три-шість місяців плануємо, що число магазинів в складі Асоціації складе як мінімум 100 торгових точок",- зазначає директор асоціації "Союз малих мереж України" Ігор П'яних.
Основною метою діяльності СМСУ є зростання прибутковості бізнесу членів Асоціації. Ключовим напрямком роботи Спілки є консолідація закупівель товарів безпосередньо від виробників та імпортерів минаючи посередників-дистриб'юторів.
"Великі торговельні мережі працюють безпосередньо з виробником, тим самим маючи можливість для зниження цін на товар, встановлюючи їх на рівні набагато нижче, ніж у менш великих конкурентів, чиї інтереси ми представляємо - різниця може доходити до 20%",- пояснює Ігор П'яних. За попередніми підрахунками, зниження ціни товарів на полиці у регіональних ритейлерів дозволить збільшити товарообіг кожної з мереж - членів Асоціації мінімум на 20%.
Юридичний супровід даного проекту здійснює компанія Kreston GCG, яка входить в міжнародну мережу аудиторських фірм Kreston International.