"Радіо-Ера" ФМ купує інвестор з американським корінням

"Радіо-Ера" ФМ купує інвестор з американським корінням

У радіо новий власник

Пакет "Радіо-Ера" ФМ продають інвестору з американським корінням, який зможе забезпечити захист права на незалежну професійну журналістику. Про це йдеться в офіційній заяві прес-служби "Ера Медіа".

У заяві говориться, що влада продовжує наступ на свободу слова.

"Всі ми бачимо, що влада продовжує системний наступ на свободу слова. На жаль, як "Радіо Еру", так і телекомпанію "Еру" не минула ця доля. Процес тиску на нас отримав несподівану розв'язку – продаж пакета акцій саме інвестору з американським корінням, який, з точки зору міжнародної юридичної і політичної практики, зможе забезпечити захист права на незалежну професійну журналістику", – зазначає прес-служба.

Автори заяви також відзначили факти тиску влади на ЗМІ в Україні: "постійні погрози журналістам, необґрунтовані перевірки, арешт журналіста Коцаби, закриття радіо "Вести", причіпки і інсинуації навколо телеканалів "112" і "NewsOne", обшуки на "1+1", підпал "Інтера", тиск на телеканал ZIK та його власників, переслідування сайту "Страна.ЮА", заборона соціальних мереж".

"Остаточне рішення було прийняте лише тоді, коли ми стали повністю впевнені в тому, що нові власники збережуть основні цінності та принципи нашого ЗМІ, а саме: професійне висвітлення суспільно важливих тем, відсутність найменшої цензури, проукраїнська позиція, творча свобода, баланс думок і соціальна журналістика", – підкреслює "Ера".

У заяві нагадали, що стратегічними партнерами "Радіо-Ера" в різні проміжки часу були і BBC, і Польське радіо, "Радіо Свобода".

"Ми пишаємося тим, що вже для кількох поколінь українців є синонімом свободи слова. Сьогодні наші стратегічні партнери (а тепер вже і нові власники) добре розуміють, що таке якісне медіа і що таке свобода слова. Тому віримо, що "Радіо-Ера", як і інші незалежні українські ЗМІ, чекає хороше майбутнє. Віримо, що майбутнє є і у свободи слова в Україні", – сказано в заяві.

У цілому, прес-служба підкреслила, що холдинг буде розвиватися далі.

"Концепція розвитку нашого холдингу передбачає перехід до інфотейнменту, що передбачає велику частку розважальності в програмах. У той же час, інформаційне наповнення від цього тільки виграє: ми розширимо коло тем для висвітлення", – резюмує прес-служба "Ера Медіа".

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся