Для розширення ринків збуту українських літаків необхідно створювати стимулюючі умови для їх покупців. Про це заявив керівник дослідницьких програм Центру досліджень армії, конверсії і роззброєння Сергій Згурець, коментуючи заяву прем'єр-міністра Миколи Азарова щодо виходу на серійне виробництво щонайменше 50 літаків на рік.
Згурець зазначив, що пошук нових ринків збуту наших літаків можна тільки вітати. «Ан-158 - це літак сімейства Антонова, який грунтується на конструктивних рішеннях його попередника Ан-148. Його просування на ринки Латинської Америки та Азії виглядає дуже перспективним. Український авіапром переживає не найкращі часи через кризу і високу конкуренцію в авіапромі. Тому знаходження нових ринків збуту наших літаків можна тільки вітати», - сказав експерт.
Згурець вважає, що для розширення ринків збуту українських літаків необхідно створювати прийнятні умови їх покупцям. «Разом з цим, головним завданням України в освоєнні нових ринків має стати створення прийнятних умов для покупців наших літаків, зокрема, країн, які не мають достатніх коштів для того, що б їх відразу придбати. Такі авіа гіганти, як Бразилія або США дають можливість таким державам виплачувати гроші поступово. Другим умова має стати створення достатньо ефективної мережі сервісного обслуговування наших літаків, їх планових і позапланових ремонтів», - зазначив експерт.
Він додав, що подальшому розвитку галузі сьогодні сприяє держава. «Дуже допоміг галузі прийнятий з початку року закон, що встановлює пільги для авіабудівників, також спрощує процедуру закупівлі комплектуючих для літаків, проблеми з якими часто вибивали підприємства з термінів виконання контрактів», - резюмував Згурець.
Нагадаємо, що вчора на території ДП «Антонов» у Києві стартував серійний випуск літака Ан-158, який ознаменувався церемонією передачі нового пасажирського літака Ан-158 представнику Куби.