ua en ru

Продавати акції Twitter будуть на Нью-Йоркській фондовій біржі

Компанія Twitter вибрала для первинного розміщення акцій (IPO) Нью-Йоркську фондову біржу (NYSE). Така інформація міститься у виправленій заяві, поданій до Комісії з цінних паперів і бірж США, передає телеканал CNBC.

Компанія Twitter вибрала для первинного розміщення акцій (IPO) Нью-Йоркську фондову біржу (NYSE). Така інформація міститься у виправленій заяві, поданій до Комісії з цінних паперів і бірж США, передає телеканал CNBC.

Ціни в рамках IPO оголосять 14 листопада, торги почнуться на наступний день. Папери будуть торгуватися під тікером TWTR. Презентація IPO Twitter очікується 25 жовтня.

Технологічні компанії традиційно прагнуть до розміщення на фондовій біржі Nasdaq, однак деякі труднощі біржі, в тому числі невдале IPO конкурента Twitter - соціальної мережі Facebook, змусили задуматися щодо вибору NYSE для розміщення своїх акцій.

В Nasdaq побажали компанії вдалого IPO. Не забарилися відреагувати і на Нью-Йоркській фондовій біржі, назвавши їх вибір майданчика "рішучою перемогою NYSE". "Ми вдячні Twitter за довіру до нашої майданчику і сподіваємося на подальше партнерство", - заявили представники біржі.

Під час IPO планується залучити від 1,4 млрд дол. до 1,65 млрд дол. Таким чином, капіталізація ресурсу може бути оцінена в районі 15-16 млрд дол. Компанія планує продати 50-55 млн акцій з вартістю 28-30 дол. за один цінний папір.

У 2012 р. прибуток Twitter зріс на 198% - до 317 млн дол., в той час як чисті збитки скоротилися на 38% - майже до 79 млн дол. У своій недавній заяві на IPO Twitter повідомила про наявність 232 млн активних користувачів порівняно з 218 млн у червні 2013 р.

Середній дохід з одного користувача в 2013 р. становить 0,64 дол. Для порівняння, аналогічний дохід Facebook - 1,60 дол. На думку аналітиків, саме цей показник відіграє ключову роль.

У докладному переліку факторів ризику (типовий документ, що додається до всіх заявок на IPO) Twitter Inc. вказала залежність бізнесу від рекламних надходжень. Понад 87% доходу компанії за перше півріччя 2013 р. склали доходи від реклами.