ua en ru

Проблеми переміщення між терміналами "Борисполя" зняті, - Б.Колесніков

Проблеми переміщення між терміналами київського аеропорту "Бориспіль", що існували раніше, зняті. Про це в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" повідомив віце-прем'єр-міністр з питань Євро-2012 Борис Колесніков.

Він нагадав, що "Бориспіль" виграв два суди у компанії "Аєросвіт", повернувши землю, яка, як зазначив чиновник, "взагалі ні за яких обставин" не мала бути передана ані приватним, ані державним компаніям.
"Залишилися дві спірні ділянки навколо головного терміналу D. Зараз займатимемося позовами. Це вже не стосується пасажирів. Так, це заважає будівництву автовокзалу. Але проблеми переміщення між терміналами зняті", - запевнив Б.Колесніков.
Він також сказав, що у всіх чотирьох аеропортах в містах, які прийматимуть Євро-2012 (Київ, Львів, Донець і Харків), будуть побудовані автовокзали. "У безпосередній близькості і в одній площині. Щоб не треба було бігати з валізами вгору і вниз по сходах. Тобто максимально врахуємо світовий досвід", - зазначив віце-прем'єр.
Б.Колесніков також повідомив, що в кінці листопада генпідрядник будівництва аеропорту в Донецьку зобов'язується вийти на рівень обробних робіт.
"І по суті, ми вже можемо починати освоювати технології з управлінню донецьким аеропортом. Смуга побудована. Залишилися стернові доріжки, радіо, світло і інша техніка", - уточнив він.
У львівському аеропорту, за словами віце-прем'єра, будується злітно-посадочна смуга. "Є проблеми, пов'язані з торф'яниками і відведенням води в одній з частин майбутньої смуги. Але питання більше технічне, ніж організаційне. Ця проблема вирішена. І немає жодних сумнівів в тому, що новий пасажирський термінал і смуга будуть побудовані", - виказав впевненість Б.Колесніков.
Що стосується аеропорту в Харкові, віце-прем'єр повідомив, що 20-21 серпня тут буде зданий в експлуатацію пасажирський термінал, який будує приватний інвестор.
"Держава будує нову злітно-посадочну смугу. Але ці роботи будуть закінчені в 2011 р. - обсяг роботи величезний. Я вже говорив: якщо за 19 років ми не побудували жодної смуги і жодного терміналу, то за ці два роки належить побудувати чотири термінали. Три державних і один - харківський - приватний. Плюс три нові злітно-посадкові смуги. А це є проблемою навіть для спроможніших країн, скажімо, як Росія", - підкреслив він.