При МЗС сьогодні розпочав роботу call-центр, який надаватиме інформацію щодо поїздок за кордон.

При Міністерстві закордонних справ України сьогодні розпочав роботу call-центр, який надаватиме інформацію та поради з питань, пов'язаних з поїздками громадян України за кордон, повідомляє прес-служба МЗС. Робота call-центру сприятиме оперативному реагуванню МЗС і дипломатичних установ України на непередбачувані ситуації, що можуть постати перед українськими громадянами в інших державах. Особи, які звертатимуться до call-центру, матимуть змогу отримати відповіді на питання щодо процедур і правил отримання віз для поїздок за кордон; консульсько-правових питань; особливостей перебування в інших державах; попередження торгівлі людьми; подій надзвичайного характеру. Сall-центр працюватиме цілодобово і надаватиме оперативні, кваліфіковані та безоплатні консультації. Окрім того, МЗС опрацьовує можливість надання додаткових послуг для абонентів мобільного зв'язку, зокрема, надсилання при переході у режим роумінгу sms-повідомлень із контактними даними українських консульських установ у країні перебування абонента та згаданого call-центру, а також введення єдиного скороченого номеру call-центру для всіх українських мобільних операторів.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся