ua en ru

Пошуки нового керівника "Укрзалізниці" проходять в кулуарному режимі, - ЗМІ

Пошуки нового генерального директора "Укрзалізниці" проходять в кулуарному режимі - про їх хід і результати не знають навіть у самому відомстві. Хоча виклики, які стоятимуть перед новим главою відомства, вимагають глибокого знання ситуації в галузі - а це означає, що кандидатів потрібно шукати серед перевірених фахівців, повідомляють ЗМІ.

"На вчорашньому засіданні Кабміну питання щодо призначення гендиректора "Укрзалізниці" взагалі не увійшло до порядку денного. Глава інфраструктурного відомства Максим Бурбак лише повідомив журналістам, що є кілька конкретних кандидатур і призначень можна чекати найближчим часом. Таким чином, процес відбору проходить кулуарно, хоча в відкритому зверненні на ім'я прем'єр-міністра Арсенія Яценюка народний депутат Віктор Остапчук зазначив: "Ми не можемо допустити, щоб керувати залізницею поставили чергового " ​вчителя фізкультури"", - повідомляють ЗМІ.

Серед можливих кандидатів на посаду голови "Укрзалізниці" ЗМІ називають начальника ПЗЗ Олексія Кривопішина, нинішніх заступників гендиректора Миколи Сергієнка та Олексія Сліпченко, колишніх начальників доріг Віктора Остапчука та Олександра Момота. Також не виключається можливість повернення на цей пост одного с останніх керівників відомства - Володимира Козака чи Сергія Болоболіна.

Варто відзначити, що у ЗМІ також як кандидата на керівництво "Укрзалізницею" згадувався Борис Остапюк, хоча раніше він вже двічі був звільнений з високих посад в галузі за "грубе порушення трудових обов'язків". За повідомленням самого відомства з посиланням на Головне управління кадрів, Остапюк вже приміряв роль гендиректора і неформально ставив завдання відомству змусити написати заяви про звільнення за власним бажанням начальників усіх шести залізниць України".

ЗМІ зазначають, що в майбутньому керівникові "Укрзалізниці" необхідно зберегти ефективні відносини з Росією як найбільшим партнером по вантажообігу, забезпечити потреби населення у перевезеннях (враховуючи катастрофічний стан рухомого складу), дати новий імпульс програмі реформування галузі та зберегти робочі місця 340-тисячного колективу.

"Природно, що кулуарний вибір людини, якій історично уготована роль лідера і реформатора залізниць України, загрожує помилками і довгостроковими і важкими наслідками", - резюмують ЗМІ.