ua en ru

За результатами громадських слухань одеський пляж Ланжерон буде доступний для всіх, - учасники

В Одеській обласній державній адміністрації (ОДА) пройшов другий етап громадських слухань присвячених реконструкції прибережної зони в районі пляжу Ланжерон.

Учасники слухань повідомляють, що в результаті був прийнятий ряд рішень, рекомендованих до виконання Одеській міській раді та її виконавчим органам. Суть прийнятих рішень полягає в швидкісному обмеженні руху автомобілів у прибережній зоні з можливістю безкоштовного проїзду для інвалідів, електромобілів і автобусів для перевезення людей з обмеженими можливостями.

"Ланжерон" буде упорядковано, озеленено, велосипедисти отримають паркування, інваліди отримають спеціальні паркомісця, встановлять дитячі та спортивні майданчики. Все це, безсумнівно, буде стимулювати додатковий приплив людей на Ланжерон", - зазначила директор ресторану "Причал №1" Євгена Партикевич.

Також Партикевич висловила впевненість, що благоустрій може бути проведений досить швидко і безболісно, якщо міська влада об'єднає зусилля з місцевими підприємцями та громадськими діячами.

Учасники слухань повідомляють, що представники дельфінарію "Немо", через яких і почалися заворушення навколо Ланжерона після початку організації благоустрою паркування, взяли на себе ряд зобов'язань з покращення території. Бізнесмени посадять до двох тисяч саджанців замість зрубаних 60 дерев, облаштують 420 місць для паркування велосипедів.

Однак, за словами адвоката і члена громадської організації "Правова Позиція" Ольги Чайки, через проблеми в організації захід не змогли відвідати дуже багато одеситів. "Зал вибрали дуже маленький, впускали по "лотереї", виступити давали не всім", - зазначає юрист.

"Висловити свою думку прийшло понад 1000 осіб, а за фактом впустили лише 400,- підкреслює Чайка. - Слухання повинні були початися в 12:00, а почалися в 17:00 за навмисне затягування реєстрації. Так і з підрахунком голосів і самим волевиявленням тих, кому вдалося увійти в зал, відбувався ряд маніпуляцій. Різниця в результатах підрахунків не може бути списана на помилку, так як ця різниця завжди була постійною - близько 50 голосів, що свідчить про сплановану організаторами фальсифікації результатів".

Навіть незважаючи на відверто погану організацію слухань, відзначають учасники, сам факт заходу - вже позитив. "За заборону проїзду на "Ланжерон" не голосували взагалі, прийняли багато рішень щодо регулювання руху всіх учасників дорожнього руху на цій ділянці", - додали учасники.

Таким чином, наголошували учасники слухань, чи не вперше в Одесі вдалося досягти компромісу між інтересами суспільства і бізнесу, коли всі виграють - одні отримують впорядковану територію для відпочинку, інші інфраструктуру для розвитку.