ПАТ "Волиньгаз" перевірив 60 тис. осель споживачів з метою запобігання небезпечним ситуаціям
Компанія проводить подібні заходи під час опалювального сезону, коли газові прилади використовують найбільше
Упродовж 2017 року спеціалісти ПАТ "Волиньгаз" провели планово-технічне обслуговування кожної четвертої оселі в області. В опалювальний період на Волині не зафіксовано жодного випадку отруєння чадним газом. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Компанія "Волиньгаз" проводить подібні заходи під час опалювального сезону, коли газові прилади використовують найбільше. Однак, обстеження димовентиляційних каналів в квартирі або будинку не є монопольною послугою.
"Перевірку та обслуговування димарів проводять спеціалізовані організації з державним дозволом на такі роботи. Власник будинку може самостійно обрати спеціалізовану організацію та здійснити обов’язкову перевірку", - зазначив начальник управління експлуатації, головний інженер ПАТ "Волиньгаз" Андрій Цибульський.
Газорозподільні компанії не зобов’язані проводити перевірку димоходів та вентиляційних каналів будинків. Цей обов’язок покладено на балансоутримувача, в приватному будинку – на самого споживача.
Клієнти ПАТ "Волиньгаз" можуть самостійно обрати компанію, яка проводить обслуговування та ремонт димоходів і вентиляційних каналів. Після перевірки, спеціалізовані організації надають споживачеві акт придатності димаря, який абонент потім надає газовій компанії. В разі несправності димових або вентиляційних каналів ПАТ "Волиньгаз" зобов’язане припинити газопостачання.
Газорозподільна компанія "Волиньгаз" наполегливо рекомендує власникам приватних будинків отримувати такі акти. В разі якщо газовий опалювальний прилад (наприклад, двоконтурний котел) працює весь рік - то два рази на рік, якщо опалювальний прилад працює сезонно - один раз на рік.
Несправність димоходів призводить до скупчення чадного газу в приміщенні та отруєння людей. Тому фахівці ПАТ "Волиньгаз" зобов’язані попереджати такі випадки.