ua en ru

ПАТ "Вінницягаз" готове до переходу на добове балансування газу

ПАТ "Вінницягаз" готове до переходу на добове балансування газу Ілюстративне фото (УНІАН)

Завдяки добовому балансуванню споживачі зможуть закривати свій баланс не раз в місяць, а щодня

АТ "Укртрансгаз" оприлюднив заяву про те, що ПАТ "Вінницягаз" подав неправдиву інформацію щодо ЕІС-кодів споживачів природного газу. Однак, починаючи з кінця 2017 року, ПАТ "Вінницягаз" на базі нової інформаційної платформи налагодило регулярну передачу актуальних EIC-кодів споживачів газу. Кожного разу після передачі даних компанія отримує підтвердження від "Укртрансгазу" про обробку інформації і відсутність помилок. Про це повідомляє прес-служба "Вінницягазу".

Тому ПАТ "Вінницягаз" розглядає заяву "Укртрансгазу" як спробу дискредитації, щоб перекласти на операторів ГРМ відповідальність за зрив введення добового балансування.

Роботу щодо підтримки в актуальному стані бази даних EIC-кодів споживачів ПАТ "Виницягаз" початок 2015 року в рамках реформування вітчизняного газового ринку. На сьогодні компанія вже надала такі ЕІС-коди більше 450,7 тис. споживачам газу. Вся база персональних газових кодів споживачів була передана на адресу АТ "Укртрансгаз" у листопаді 2017 року. Надаються тоді зауваження Оператора ГТС компанія оперативно усунула в робочому порядку. Отже, у грудні 2017 року АТ "Укртрансгаз" була знову передана оновлена база ЕІС-кодів споживачів. У відповідь на електронний лист з переданими даними ПАТ "Вінницягаз" отримало підтвердження такого змісту: "Файл оброблений, помилок не знайдено".

В подальшому ЕІС-коди споживачів компанія направляє "Укртрансгазу" в електронному вигляді у міру того, як з'являються нові споживачі, відповідно до вимог Кодексу ГРМ.

"Ніякі зауваження з боку "Укртрансгазу" за несвоєчасність або невідповідності поданої інформації, з грудня 2017 року і по теперішній час у "Вінницягаз" не надходили. Якраз навпаки - у всіх випадках після передачі нами даних "Укртрансгаз" підтвердив їх отримання та відсутність помилок", - зазначає технічний директор ПАТ "Вінницягаз" Володимир Білаш.

Публічні звинувачення від "Укртрансгаз" щодо некоректності інформації, що стосується ЕІС-кодів споживачів, з'явилися тільки після його перевірки держрегулятором і накладенням на неї штрафу у зв'язку зі зривом добового балансування, яке повинні були ввести з 1 серпня 2018 року. Тому компанія вважає, що заяви оператора ГТС - це спроба перекласти відповідальність за несвоєчасне перехід на добову балансування.

Процедура надання EIC-кодів введена з метою переходу на новий формат регулювання ринку, у тому числі на режим добового балансування. ПАТ "Вінницягаз" повністю підтримує перехід на нову систему і готове до впровадження добової балансування. Адже завдяки йому споживачі зможуть закривати свій баланс не раз в місяць, а щодня. І це, в свою чергу, значно спростить обмін інформацією між учасниками і забезпечить максимально достовірний облік спожитого природного газу.