ua en ru

ПАТ "Харківгаз" запустило новий сервіс для жителів області

ПАТ "Харківгаз" запустило новий сервіс для жителів області ПАТ "Харківгаз" запустило новий сервіс для жителів області

Отримати швидку інформацію про стан особового рахунку жителі Харківської області можуть в автоматичному режимі, в будь-який час доби, без з'єднань з оператором і відвідувань газової компанії. Щоб скористатися новою послугою, необхідно зателефонувати до контакт-центру ПАТ "Харківгаз" і ввести на телефоні номер особового рахунку, повідомляє прес-служба компанії.

Щомісяця за інформацією про стан особового рахунку в газову компанію звертається близько 100 тис. споживачів Харківської області. В будь-який зручний для себе час доби і день людина телефонує ПАТ "Харківгаз", вводить з телефону номер особового рахунку і прослуховує інформацію про стан особового рахунку.

"Щоб з'єднатись з оператором контакт-центру або звернутися в газову компанію особисто людина витрачає свій вільний час. Поступово ми створюємо нові можливості і вдячні нашим клієнтам за їх пропозиції і співпрацю", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.