"Ощадбанк" заявив про активізацію телефонного шахрайства після кібератаки
Співробітники "Ощадбанку" ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних
"Ощадбанк" заявив про активізацію телефонного шахрайства після кібератаки, яка була здійснена на Україну 27 червня 2017 року. Про це йдеться у повідмоленні прес-служби банку.
"Злочинці вирішили скористатись недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, начебто бази втрачено, і потрібно надати персональні дані для їх відновлення", - йдеться у повідомленні.
У фінустанові наголошують, що співробітники "Ощадбанку" ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних.
Крім того, зазначається, що після кібератаки безпеку та конфіденційність усіх банківських даних, у тому числі клієнтських, збережено.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що депутати Верховної Ради України в четвер, 13 липня 2017 року, внесли до порядку денного парламенту законопроект №6684 "Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп'ютерних мереж платників податків)".