Оператор роздрібної торгівлі Metro за 2008 р. збільшив обсяг продажів на 5,9% - до 68 млрд євро.

НовиниЕкономіка    13.01.2009 - 11:30
Обсяг продажів німецького оператора роздрібної торгівлі Metro Group AG за 2008 р. виріс на 5,9% - до 68 млрд євро в порівнянні з 64,2 млрд євро, отриманими роком раніше. Про це повідомляється в опублікованих сьогодні матеріалах компанії. При цьому найбільш значне зростання обсягу продажів зафіксоване в країнах Азії і Африки (+19,3%), а в грошовому відношенні найбільший обсяг продажів припав на Німеччину (26,7 млрд євро). Повний звіт за 2008 р. компанія опублікує 24 березня ц.р. Metro Group - одна з найбільших торгових компаній в світі. Операційна діяльність здійснюється торговими підрозділами незалежно на відповідних ринках: Metro/Makro (формат Cash&Carry), Real/Extra (роздрібний продаж продовольчих товарів), Media Markt, Saturn (домашня електронна техніка), Praktiker (формат "все для будинку" і "зроби сам"), Galeria Kaufhof (формат універмагу).
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top