ua en ru

Об'єднана компанія "Афіші" і Rambler придбала український сайт Afisha.ua

Об'єднана компанія "Афіші" і Rambler викупила в українського холдингу KP Media інтернет-портал afisha.ua. Як йдеться у повідомленні об'єднаної компанії, угода здійснювалася через компанію Redflower Enterprises Ltd. Договір купівлі-продажу був підписаний 19 жовтня 2010 р. На початку жовтня Антимонопольний комітет України дав дозвіл на купівлю сайту afisha.ua.
Придбаний актив є українським аналогом російськомовної "Афіші". Проект орієнтований на активних міських жителів і розповідає про цікаві події і місця у відповідних містах (Київ, Харків, Донецьк, Запоріжжя, Вінниця). Сайт запущений у 2002 р. Середня місячна аудиторія, за інформацією KP Media, становить понад 200 тис. осіб.
Нагадаємо, 28 липня 2010 р. холдинг "Профмедіа" оголосив про рішення консолідувати інтернет-активи з метою розвитку єдиної цифрової платформи. Rambler Media і компанія "Афіша" об'єднуються в рамках єдиної структури. Генеральним директором об'єднаної компанії став Микола Молібог. Дмитро Степанов та Катерина Круглова, до недавнього часу заступники генерального директора "Афіші", зайняли посади директора з продуктів і виконавчого директора відповідно.
До складу об'єднаної компанії входять лідируючі інтернет-ресурси, включаючи сайт Afisha.ru, інтернет-портал Rambler.ru, онлайн-видання Lenta.ru. Компанія видає журнал «Афіша» для Москви, Петербурга та 20 інших міст Росії, журнал про подорожі «Афіша-Світ», «Перший свіжий журнал про їжу» «Афіша-Їжа», путівники «Афіші» по містах і країнах, а також гіди по магазинах, ресторанах та визначним пам'яткам Москви і Петербурга. Аудиторія одного номера журналу «Афіша» становить близько 1 млн осіб. Сайт «Афіші» щомісяця відвідують близько 3,2 млн осіб. Щомісячна аудиторія проектів Rambler перевищує 14 млн осіб (всі дані TNS). Об'єднана компанія Rambler і «Афіші» входить до Групи компаній «Профмедіа».