ua en ru

ОАК має намір до 2020 р. виробити близько 60 вантажних літаків Ан-124 "Руслан"

Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) має намір до 2020 р. виробити на ульяновському заводі "Авіастар-СП" близько 60 нових вантажних літаків "Руслан" і відремонтувати 22 таких літака. Про це заявив віце-прем'єр РФ Дмитро Рогозін, передає "Росія-24".

"Ми будемо робити до 2020 р. для потреб Міноборони 10 нових "Русланів", і 22 "Руслана" ми відремонтуємо. Плюс ми побудуємо 40 "Русланів" для "Волго-Дніпра" і приблизно 6-7 "Русланів" - для авіакомпанії "Політ", - зазначив Рогозін.

Мер Ульяновська Олександр Пінків заявив раніше, що з 2016 р. на "Авіастар-СП" відновлять виробництво Ан-124 "Руслан": "Стартове замовлення вже сформовано. Орієнтовно, він складе 15-16 літаків". З федерального бюджету на відновлення виробництва літаків виділять 60 млрд руб.

Перед тим як приступити до виробництва нових Ан-124, в "Авіастар-СП" мають намір завершити програму глибокої модернізації "Русланів", які використовують Міноборони і цивільні авіаперевізники.

Ан-124-100 "Руслан" - найбільший в світі серійний вантажний літак вантажопідйомністю 130 тонн. Розроблений в АНТК імені Антонова в кінці 1970-х рр.. Перший політ здійснено в 1982 р.

У виробництві повітряного судна були задіяні понад 500 підприємств Радянського Союзу. Серійно "Руслан" випускали компанії "Авіастар-СП" (Ульяновськ, Росія) і КиДАЗ "Авіант" (нині завод "Антонов", Київ, Україна). Виробництво АН-124 призупинено в 1990-х рр. До того часу Ульяновський завод побудував 36 літаків, 20 літаків зібрали в Києві. Всього випущено 56 літаків, велика частина яких сьогодні здійснює вантажні перевезення.

ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) створено відповідно до указу Президента РФ від 20 лютого 2006 р. Пріоритетними напрямками діяльності ОАК і входять в корпорацію компаній є розробка, виробництво, реалізація, супровід експлуатації, гарантійне та сервісне обслуговування, модернізація, ремонт і утилізація авіаційної техніки цивільного і військового призначення. В ОАК, зокрема, входять ВАТ "Авіаційна холдингова компанія "Сухий", ВАТ "Туполєв", ВАТ "Авіаційний комплекс ім.С.В.Ільюшіна", ВАТ "Казанське авіаційне виробниче об'єднання ім.С.П.Горбунова", ВАТ "ОКБ Сухого", ВАТ "Дослідно-конструкторське бюро ім.А.С.Яковлева" і ВАТ "Російська літакобудівна корпорація" МіГ". 80,29% акцій ОАК належать РФ в особі Федерального агентства з управління державним майном, 11,45% - Зовнішекономбанку.

Нагадаємо, 8 лютого глава ОАК Михайло Погосян заявляв, що виручка ОАК за підсумками 2011 р. складе близько 5,32 млрд дол., що на 1 млрд дол. більше, ніж у 2010 р.