Єврокомісія (ЄК) розглядає можливість фінансової підтримки автомобілебудівної галузі, пише сьогодні німецька преса, уточнюючи, що на кошти Євросоюзу в першу чергу претендують автоконцерни з Італії та Франції, які прагнуть позбутися від надлишкових виробничих потужностей. Зокрема, в Брюсселі обговорюється можливість виділення фінансування для закриття низки підприємств таких автомобілебудівних компаній, як Fiat і Peugeot Citroen. Як пояснив представник Єврокомісії, не тільки банки мають отримувати з фондів об'єднаної Європи дешеві кредити, а й підприємства промислової сфери, передає Reuters.
Тим часом інформація про можливу фінансову підтримку з боку ЄК французьких та італійських автоконцернів викликала критику представників німецьких компаній. "Не цілком зрозуміло, чому платники податків мають платити за промахи менеджменту компаній, які не впоралися з "домашнім завданням", і чому потрібно порушувати інтереси тих автоконцернів, які провели всі необхідні процедури щодо підвищення операційної ефективності та реорганізації бізнесу самостійно, використовуючи для цього власні резерви", - пояснив один з представників німецької автомобілебудівної галузі причину невдоволення.
Зазначимо, що Fiat і Peugeot Citroen, що орієнтуються на масовий сегмент, особливо сильно постраждали від слабкості південноєвропейського авторинку на тлі боргової кризи єврозони. У той же час бізнес німецьких автоконцернів Volkswagen, Daimler і BMW (останні два представляють преміум-сегмент) зростає за рахунок попиту з боку КНР. Під керівництвом Серджіо Маркіонне (президент асоціації європейських виробників автомобілів ACEA і генеральний директор Fiat) ACEA з весни 2012 р. намагався "витрусити" гроші з Брюсселя, щоб впоратися з проблемою надлишкових потужностей.