ua en ru

Німецька мережа Lidl веде переговори з ГК "Караван" про спільний розвиток мережі, - "Комерсант-Україна".

Один з найбільших продуктових рітейлеров у світі німецька мережа Lidl веде переговори з ГК "Караван" про спільний розвиток мережі. У світі Lidl відома як жорсткий діскаунтер, який добивається від постачальників низьких цін, за рахунок чого може торгувати дешево, пише "Комерсант-Україна". "Минулого року ми планували розвивати новий для нас формат - діскаунтери. Lidl у той час виявляла цікавість до України, і ми запропонували їм співпрацю", - заявив директор департаменту розвитку ТОВ "Караван" (розвиває мережу однойменних гіпермаркетів) Олександр Макаренко. За його словами, зараз сторони ведуть переговори про формат співпраці. Розвивати мережу планується, будуючи торгові об'єкти в районних і облцентрах з населенням більше 100 тис. людей. "У нас вже є декілька ділянок. У першу чергу магазини з'являться в Київській області і містах, де працюють наші гіпермаркети", - сказав О.Макаренко. За його словами, інвестиції у відкриття одного діскаунтера загальною площею 1 тис. кв. м (торгова - 800 кв. м, парковка на 50-100 машиномісць) складуть близько 1 млн дол. "У разі самостійного виходу Lidl на український ринок їм знадобилося б 3-4 роки, тоді як за участю місцевого партнера - 1-2 роки", - відзначив О.Макаренко. У Lidl не змогли надати коментарі, пославшись на недоступність уповноважених осіб. Lidl входить до німецького Schwarz Group (близько 6 тис. магазинів в 19 країнах світу), що володіє також мережею супер- і міні-гипермаркетов Kaufland, - 750 магазинів у Німеччині, Чехії, Словаччині, Польщі, Хорватії і Болгарії. Обіг Schwarz Group у 2008 р. - 35 млрд євро. ТОВ "Караван" входить до однойменної групи компаній, об'єднує шість гіпермаркетів у Харкові, Чернівцях, Дніпропетровську, Києві і Житомирі. У 2008 р. компанія показала збиток - 16,857 млн грн проти чистого прибутку в 10,56 млн грн за 2007 р.