У НБУ розповіли про роботу сервісного центру для фінустанов

НовиниФінанси    04.12.2017 - 20:46
Фото: НБУ відзвітував про роботу сервісного центру (НБУ)
Фото: НБУ відзвітував про роботу сервісного центру (НБУ)

Центр почав діяти у липні цього року

З моменту запуску (у липні цього року) сервісний центр для обслуговування фінансових установ Національного банку України розглянув 697 звернень. Про це повідомляє прес-служба НБУ.

Як повідомляється, за три місяці найбільш популярними в центрі були наступні звернення:

- оформлення генеральних кредитних договорів і генеральних договорів РЕПО - 305 звернень;

- заява на приєднання до Єдиного договором банківського обслуговування - 246 звернень;

- консультування з загальних питань про відповідність нормам НБУ, ліквідованих банків та звернення фізичних осіб - 74 звернення;

- консультування з ведення кореспондентських рахунків - 42 звернення;

- приєднання до електронної пошти НБУ - 10 звернень.

Для незалежної оцінки діяльності цього відділу НБУ спільно з Незалежною ассоциацей банків України провів зовнішній опитування клієнтів за методологією "таємного покупця". В результаті, якість роботи відділу отримало позитивну оцінку: середній бал опитування склав 4,67 з 5 можливих. При цьому клієнти оцінили рівень ввічливості персоналу відділу 97% з можливих 100%, рівень знання питань співробітниками - 87%, загальне задоволення від спілкування з ними - 93%.

Відділ обслуговування фінансових установ, що входить до складу операційного департаменту НБУ надає банкам і небанківським фінансовим установам послуги:

- перевірки комплектності документів, поданих банком/небанківською фінансовою установою, повноважень підписантів;

- укладення типових угод, договорів за зразками та їх супроводу (внесення змін і тд.);

- листування, інформування про підключення до послуги/прийняття запиту в роботу, статусу запиту;

- надання консультацій щодо послуг, які надає Національний банк, і приєднання до Єдиного договором банківського обслуговування;

- координації діяльності НБУ про надання послуг згідно з Єдиного договору банківського обслуговування.

 

#customerservice У червні цього року Національний банк створив відділ обслуговування фінансових установ, який опікується...

Опубліковано Національний банк України 4 грудня 2017 р.

Нагадаємо, з липня 2017 Національний банк України запустив в роботу спеціально створений відділ, який буде займатися обслуговуванням фінансових установ - єдиного сервісного центру.

On Top