ua en ru

За призначення Завгороднього Пивоварський може поплатитися посадою, - Борислав Береза

За призначення Олександра Завгороднього в. о. генерального директора "Укрзалізниці" міністр інфраструктури Андрій Пивоварський може поплатитися посадою. Про це повідомив народний депутат Борислав Береза, коментуючи інформацію про те, що сім'я Завгороднього заробляє на тендерах залізниці.

"За моїми відчуттями, в цих розкладах міністр виявився пішаком у чужій грі, за що і може поплатитися вже восени", - заявив політик одному з українських ЗМІ.

За словами Берези, пов'язані з держчиновниками "родинні" компанії - це один із проявів корупції. "Корупція - багатоголове чудовисько, хамелеон, який приймає різні форми", - підкреслив нардеп.

Парламентарій вважає, що ситуація, що склалася, має стати ще один приводом для очищення влади від "поганих" людей.

"Після "революції гідності" в одних людей честь і гідність з'явилися, у інших - ні, і не було. В коридорах влади, як і раніше багато людей недостойних. Чим довше вони будуть там залишатися, тим довше у програші будемо всі ми", - зазначив нардеп.

Нагадаємо, вчора в ЗМІ з'явилися матеріали розслідування діяльності нового в. о. голови ДП "Укрзалізниця" Олександра Завгороднього. Як вдалося з'ясувати журналістам, оформлені на родичів чиновника компанії не тільки отримували підряди залізниці за завищеними цінами, але і держпідприємства заборгували за перевезення. Так фірма "А. С. Інжиніринг Груп" не розрахувалася із залізницею за транспортні послуги, а "Сферастрой Інвест", як випливає з перевірки КРУ, завищувала вартість робіт для Придніпровської залізниці на сотні тисяч гривень. Обидві компанії активно працювали з Придніпровською дорогою, коли Завгородній займав на ній керівні посади.

За словами політолога Вадим Карасьова, "кадрове рішення по "Укрзалізниці" міністр інфраструктури Андрій Пивоварський брав з підказки інших. Заміну знайшов головний куратор від міністерства - радник глави АП Михайло Бейлін". Сам Завгородній заявив, що не бачить сенсу в проведенні конкурсу.

14 липня в кризовому Українському медіа-центрі Олександр Завгородній заявив, що компанія, оформлена його родичам, ніколи не працювала з залізницею.