ua en ru

В "Нашому краї" вимагають розслідувати можливу "змову" мобільних операторів

В "Нашому краї" вимагають розслідувати можливу "змову" мобільних операторів Фото: Сергій Шахов (з відкритих джерел)

"Наш край" звернувся до АМКУ і Кабміну

"Наш край" закликає АМКУ і Кабмін перевірити можливу картельну "змову" мобільних операторів, через яку плата за зв'язок знімається 13 раз за 12 місяців. Про це йдеться у зверненні народного депутата від партії Сергія Шахова.

За його словами, мобільні оператори стягувати плату за передплачений мобільний зв'язок з українців 13 разів замість 12 протягом року.

"Без будь-яких попереджень, мобільні оператори перейшли на новий формат надання послуг – замість календарного місяця послуга нараховується на 28 діб. А це означає, що абонплата за 12 місяців передплаченого зв'язку буде знята 13 разів на рік. Впадає в очі те, що мобільні оператори ввели нові умови практично одночасно. Тобто очевидні ознаки домовленостей між операторами, які потрібно перевірити", – зазначив Шахов.

Депутат від "Нашого краю" закликав владу негайно розслідувати можливу змову мобільних операторів.

"Щоб перевірити можливу картельну змову мобільних операторів, через яку різко подорожчав мобільний зв'язок, депутати від нашої партії вже направили відповідне звернення в Антимонопольний комітет України і Кабмін", – заявив Шахов.

Паралельно, зазначив народний депутат, влада анонсувала двоетапне подорожчання фіксованого зв'язку до 27%, що "теж вдарить по кишенях українців".

"З 1 листопада абонплата за телефон зросте з 43,85 до 51,3 грн, а з 1-го січня наступного року – до 55,92 грн. Для багатьох українців, особливо похилого віку, фіксована телефонія – єдиний засіб зв'язку з близькими і можливість отримати інформацію від органів місцевої влади, служб соцзахисту, екстрених служб", – зазначив Шахов.

На думку депутата, влада втратила контроль над вартістю надання послуг зв'язку монополістами і повинна негайно відновити його.

Як відомо, протягом кількох місяців нинішнього року мобільні оператори "Київстар", Vodafon, lifecell перейшли на новий формат надання послуг: Vodafon перевів тарифну лінійку SuperNet і Unlim 3G на чотиритижневий формат; "Київстар" для всіх абонентів передплаченого зв'язку перевів на новий формат 28 днів; в lifecell п'ять тарифних пакетів переведені 22 серпня, ще три будуть переформатовані 5 вересня