"Наш край" вимагає від Кабміну створення "єдиного комунального вікна" для отримання всіх послуг за день

НовиниПолітика    15.08.2016 - 15:11

Відповідне звернення направлено в Кабмін

Центри по обслуговуванню клієнтів постачальниками житлово-комунальних послуг повинні бути максимально клієнтоорієнтованими: працювати протягом усього тижня, без обідніх перерв та певних годин прийому. Про це заявив Олександр Мазурчак, співголова партії "Наш край".

За словами Мазурчака, уряд має навести лад у наданні адміністративних послуг у сфері ЖКГ.


"Ми вимагаємо, щоб постанову, яка буде регулювати роботу центрів по обслуговуванню клієнтів, було прийнято на найближчому засіданні уряду. Люди платять за надання послуг, відповідно вони повинні отримувати ці послуги якісно та вчасно", - переконаний Мазурчак.

Він також додав, що уряду потрібно почати роботу над впровадженням "єдиного комунального вікна", де споживач зможе в стислі терміни, і головне - протягом одного робочого дня, отримати будь-яку довідку газової служби, водоканалу, укласти договір з РЕС, отримати виписки з комунальних рахунків тощо.

"Створення таких єдиних комунальних вікон повинно оплачуватися постачальником послуг. Ми повинні припинити практику, коли заради оформлення газового договору або повірки рахунків за електрику люди поневіряються по всіх інстанціях і витрачають на це кілька днів", - резюмував Олександр Мазурчак.

Читайте в розділі

США збираються розширити військову співпрацю з Україною

США та Росія шукають нові шляхи виходу з кризи в Алеппо

Україна та Польща активізують співпрацю в рамках міжпарламентської асамблеї

On Top