З початку року кількість користувачів дистанційних сервісів "Хмельницькгазу" зросла у 5 разів

НовиниЕнергетика    28.12.2017 - 18:03
Фото: газ (УНІАН)
Фото: газ (УНІАН)

Для споживачів газу Хмельниччини уже майже 2 роки функціонує ряд сучасних дистанційних онлайн-сервісів

Майже 30% клієнтів "Хмельницькгазу" постійно користуються виключно онлайн-сервісами. 120 тисяч клієнтів отримують усю необхідну інформацію дистанційно, з персонального комп’ютера або телефона, не відвідуючи при цьому свої газові компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

В поточному році клієнтська служба ПАТ "Хмельницькгаз" відзначає суттєве зростання кількості користувачів онлайн-сервісів компанії. Наприклад, цьогоріч кількість СМС-повідомлень з щомісячними показаннями лічильників зросла у 5,5 рази у порівнянні з минулим роком. Також більше ніж на 50% зросла кількість користувачів Особистим кабінетом. Якщо на 01.12.2016 р. Особистим кабінетом користувалось 39 тис. подолян, то на 01.12.2017 р. – уже понад 60 тис.

"Наша газорозподільна компанія постійно вдосконалює та розширює спектр онлайн-сервісів для своїх клієнтів, - інформує керівник клієнтського сервісу ПАТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець. – Особливо активно подоляни почали користуватися послугами IVR, так, кількість користувачів за поточний рік зросла майже у 6 разів".

Для споживачів газу Хмельниччини уже майже 2 роки функціонує ряд сучасних дистанційних онлайн-сервісів. Найдоступнішими та найзатребуванішими серед них є Особистий кабінет споживача на сайті 104.ua, передача показань лічильника СМС-повідомленням на короткий номер 7104, послуги Контакт-центру та ін.

Особливо зручним є запровадження дистанційних сервісів для мешканців районів та сільських населених пунктів, адже повністю відпадає потреба добиратися до районних відділень, щоб отримати потрібну інформацію.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся