З початку року кількість користувачів дистанційних сервісів "Хмельницькгазу" зросла у 5 разів

Фото: газ (УНІАН)
Фото: газ (УНІАН)

Для споживачів газу Хмельниччини уже майже 2 роки функціонує ряд сучасних дистанційних онлайн-сервісів

Майже 30% клієнтів "Хмельницькгазу" постійно користуються виключно онлайн-сервісами. 120 тисяч клієнтів отримують усю необхідну інформацію дистанційно, з персонального комп’ютера або телефона, не відвідуючи при цьому свої газові компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

В поточному році клієнтська служба ПАТ "Хмельницькгаз" відзначає суттєве зростання кількості користувачів онлайн-сервісів компанії. Наприклад, цьогоріч кількість СМС-повідомлень з щомісячними показаннями лічильників зросла у 5,5 рази у порівнянні з минулим роком. Також більше ніж на 50% зросла кількість користувачів Особистим кабінетом. Якщо на 01.12.2016 р. Особистим кабінетом користувалось 39 тис. подолян, то на 01.12.2017 р. – уже понад 60 тис.

"Наша газорозподільна компанія постійно вдосконалює та розширює спектр онлайн-сервісів для своїх клієнтів, - інформує керівник клієнтського сервісу ПАТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець. – Особливо активно подоляни почали користуватися послугами IVR, так, кількість користувачів за поточний рік зросла майже у 6 разів".

Для споживачів газу Хмельниччини уже майже 2 роки функціонує ряд сучасних дистанційних онлайн-сервісів. Найдоступнішими та найзатребуванішими серед них є Особистий кабінет споживача на сайті 104.ua, передача показань лічильника СМС-повідомленням на короткий номер 7104, послуги Контакт-центру та ін.

Особливо зручним є запровадження дистанційних сервісів для мешканців районів та сільських населених пунктів, адже повністю відпадає потреба добиратися до районних відділень, щоб отримати потрібну інформацію.

Читайте також
On Top