ua en ru

З початку року аварійна служба "Закарпатгазу" відпрацювала понад 8,3 тис. викликів

З початку року аварійна служба "Закарпатгазу" відпрацювала понад 8,3 тис. викликів З початку року аварійна служба "Закарпатгазу" відпрацювала понад 8,3 тис. викликів

За дев’ять місяців 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Закарпатгаз" відреагувала на понад 8,3 тисячі заявок споживачів газу Закарпатської області. В середньому за добу служба приймає від клієнтів майже 30 викликів, повідомляє прес-служба компанії.

За даними "аварійників", найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають при самовільному встановленні, заміні газового обладнання, експлуатації клієнтами газових приладів в неналежному технічному стані та недотримання вимог безпеки під час користування ними.

"Зі зниженням температури на вулиці кількість аварійних заявок зростає. У середньому - майже на чверть. У першу чергу це пов’язано з більш інтенсивним використанням газових приладів. Нагадуємо: ліквідація аварійних ситуацій нашою службою виконується цілодобово і безкоштовно. Викликати фахівців можна у будь-яку пору доби за номером 104 або (0312) 61-94-11", - розповідає старший інженер аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Закарпатгаз" Павло Присяжнюк.

Загалом Товариство обслуговує майже 271 тисячу побутових споживачів газу в області.