ua en ru

Наглядова рада премії PRESSZVANIE затвердила стратегічні зміни

Наглядова рада премії PRESSZVANIE затвердила стратегічні зміни Фото: PRESSZVANIE (facebook.com-PRESSzvanie.ua)

В цьому році будуть додані дві іміджеві номінації

21 лютого наглядова рада премії журналістів PRESSZVANIE прийняла ряд стратегічних рішень: виключила бізнес Журі, заснувала нові номінації і оновила методологію оцінювання текстів.

У премії PRESSZVANIE змінилося наступне:

Тематика номінацій

З цього року крім бізнес номінацій, засновані групи номінацій "Культура" і "Соціум".

В категорію "Бізнес" увійшли номінації:

  1. Економічна політика: фінанси, інвестиції
  2. Агропромисловий комплекс
  3. Промислове виробництво: ГМК і промисловість
  4. Телекомунікації та ІТ
  5. Споживчі ринки
  6. Транспорт
  7. Енергетика

В категорію "Культура" увійшли номінації:

  1. Кіно
  2. Театр
  3. Музика
  4. Видавнича справа/Література
  5. Візуальне мистецтво

В категорію "Соціум" увійшли такі номінації:

  1. Якість життя: демократизм, соціальна безпека, навколишнє середовище
  2. Охорона здоров'я
  3. Спорт
  4. Гендер
  5. Lifestyle: харчування, туризм, мода

У цьому році будуть додані дві іміджеві номінації. Номінація "За внесок у розвиток журналістики" відзначить журналістів і редакторів, які на думку переможців попередніх церемоній вплинули на розвиток професії в країні. У номінацію "Відкриття року" можуть подати тексти молоді журналісти, які почали свою кар'єру не більше двох років тому з моменту першої публікації.

Система голосування

Так як поточний сезон премії є експериментальним, голосування пройде в двох форматах – старому і новому.

Згідно зі старим форматом, проголосувати за подану роботу зможе кожен редактор ділового, громадсько-політичного або lifestyle видання, який зареєструвався в Журі на сайті премії.

У новому форматі подані роботи будуть оцінюватися експертним журі, в яке увійдуть медіа-експерти, голови галузевих комітетів бізнес асоціацій, редактори, журналісти ділових, суспільно-політичних і lifestyle видань. Журі формується за таким принципом: наглядова рада висуває кандидатів і створюється лонг-лист. Потім журналісти голосують за тих претендентів, кого вважають компетентними для оцінки текстів. Тридцять чоловік, які набрали більшу кількість голосів, складуть Журі премії 2018.

PR-менеджери більше не будуть оцінювати журналістів ні в одному з форматів.

Методологія оцінювання

З цього року Журі оцінює якість текстів. Це передбачає, що кожен голосуючий повинен ознайомитися з текстами, а не просто віддати голос за того журналіста, якого він не знає.

Конкурсанти можуть подати тексти, які були опубліковані в українських чи зарубіжних ЗМІ протягом минулого року. Можна подавати до двох публікацій в одну номінацію, мова подання – українська або російська.

Оцінка текстів буде проходити за наступними критеріями:

  • актуальність обраної теми;
  • глибина розкриття теми;
  • унікальність підібраних фактів;
  • стиль публікації – легкість викладу;
  • результат публікації – наскільки впливовим і резонансним вийшов матеріал, до яких змін в суспільстві він призвів.

"Цей рік для PRESSZVANIE стане перехідним з "Конкурсу ділових кіл" в "Премію журналістів". Кількість ділових ЗМІ в країні в рази скоротилося, тому ми вирішили розширити тематику номінацій і надати можливість подати роботи журналістам, які пишуть на теми lifestyle, культури та суспільства. Це збільшить коло зацікавлених журналістів і підвищить внутрішню конкуренцію за нагороду. Віримо, що ці зміни в проекті зроблять премію ще кращою", – прокоментував Валентин Королько, голова оргкомітету премії PRESSZVANIE.

PRESSZVANIE – це премія для журналістів, яка діє в Україні з 2005 року. Премія вручається журналістам і редакторам ділових, суспільно-політичних і LifeStyle видань за їх лідерство і професіоналізм. PRESSZVANIE – єдина премія з відкритим та прозорим голосуванням.

PRESSZVANIE Ukraine – громадська організація, місія якої розвивати українську журналістику.

Медіа партнери: "Перша Шпальта", "Українські новини", "Деловая столица", Depo.ua, "РБК-Україна", "Апостроф".