Ложкін: На зростання українського рекламного ринку в 2014 р. великий вплив зроблять медіа-магнати
Тренди на українському медійному ринку багато в чому залежатимуть і від нового власника UMH Сергія Курченко. Про це заявив відомий бізнесмен Борис Ложкін в інтерв'ю "Телекритиці".
"Ринок як і раніше формуватимуть найкрупніші медіа-компанії, включаючи UMH. Безумовно, темп зростання рекламного ринку багато в чому залежить від дій телегрупп. Багато що залежатиме від нового власника UMH, Сергія Курченка. Вважаю, що від нього залежатимуть тренди на українському медіа-ринку. Значна частина його основного бізнесу знаходиться за кордоном, він орієнтований на міжнародний рівень, для нього важливий російський ринок. Курченко і його ключові менеджери особисто включені в спілкування з іноземними ліцензіатами (Forbes, Condenast). Наскільки мені відомо, в бізнес-планах наступного року є декілька лончей", - сказав Ложкін
Коментуючи продаж UMH бізнесменові Сергію Курченку, Ложкін відзначив: "Сергій Курченко виконав всі узяті на себе зобов'язання, достроково і в повному об'ємі. Ніяких не вирішених питань у нас не залишилися. Я підписував контракт, вів переговори і здійснював операцію безпосередньо з ним. Він єдина людина, яка ухвалювала всі рішення по цій операції. Це був абсолютно нормальний і ефективний діловий процес. З обох боків працювало близько 30 юристів, включаючи іноземних. Упевнений, що він самодостатній бізнесмен, у нього великий бізнес".
Ложкин також заявив, що Український рекламний ринок в 2014 р. виросте на 7-8%.