На відкриття одного магазину "крокової досяжності" необхідно 50-100 тис. грн, - Крамаренко
На відкриття одного магазину "крокової досяжності" необхідно 50-100 тис. грн, які вкладають самі виробники. Про це під час наради повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.
"На створення такого магазину необхідно 50-100 тис. грн, і це гроші не з бюджету міста, а самі виробники витрачають гроші на ці магазини, які є їх власністю", - заявив Крамаренко.
По його словам, на сьогоднішній день надано більше 200 пропозицій від виробників, які зараз знаходяться в стадії узгодження з районною адміністрацією та населенням.
Крамаренко додав, що середня площа одного такого магазину - 60 кв. м. У магазинах продається продукція 4 категорій: молочна, м'ясна, плодово-овочева та крупи. У цих магазинах мають бути ціни від виробників без великої торгової націнки і відрізнити їх можна буде за надписом "Домашній магазин".