ua en ru

"МТС Україна" буде працювати під брендом Vodafone

"МТС Україна" буде працювати під брендом Vodafone Фото: "Водафон"

Vodafone буде працювати тільки на підконтрольній території Україні

Мобільний оператор "МТС Україна" буде працювати в країні під британським брендом Vodafone ("Водафон"). Про це йдеться в повідомленні прес-служби Vodafone.

"Vodafone і МТС домовилися продовжити стратегічне партнерську угоду про ринку і розширити взаємодію в Україні, що вказує на більш глибокі відносини між двома компаніями в країні. За новим неакционерному партнерству компанії можуть розгорнути 3G-зв'язок і розробити ряд нових послуг на ринку, використовуючи бренд Vodafone в Україні", - йдеться в повідомленні.

Запуск 3G-послуг під брендом Vodafone в Україні буде завершено протягом найближчих місяців. Відзначається, що торгові точки і дилерські центри перейдуть під бренд Vodafone. Однак бренд не буде використовуватися в територіях, непідконтрольний українському уряду.

В рамках нового стратегічного партнерства, компанія Vodafone представить ряд своїх послуг на українському ринку, які виявилися популярними в Європі, в тому числі пакетні пропозиції, конкурентні міжнародні дзвінки та роумінг.

Багато новин про інвестиції в українську інноваційну індустрію ніколи не буває, а буде ще більше stay tuned ;)

Posted by Dmytro Shymkiv on 16 октября 2015 г.

Раніше повідомлялося, що компанія "МТС" веде переговори з великими міжнародними телекомунікаційними операторами щодо купівлі прав використання їх брендів в Україні. Ребрендинг покликаний зробити зв'язок "МТС України" з російської "МТС" менш очевидним. Переговори велися з Virgin Річарда Бренсона і британської Vodafone. Однак з компанією Virgin домовитися не вдалося.

Vodafone Group plc - це британська компанія, найбільший у світі за обсягом виручки оператор стільникового зв'язку.

Нагадаємо, на початку червня повідомлялося про те, що "МТС" поки що не планує продавати свій бізнес в Україні. На той час президент МТС Андрій Дубовсков в інтерв'ю телеканалу Bloomberg у відповідь на запитання журналіста про те, чи думає компанія продовжувати розвиток українського бізнесу або ж є плани з його продажу, відповів, що зараз вони не шукають нових партнерів для українського бізнесу, однак, компанія повинна брати до уваги всі можливості розвитку ринку. Зокрема те, як буде розвиватися українська економіка, а також російсько-українські взаємини в цілому.