ua en ru

Mcdonald's відмовилася від соусів Heinz

Керівництво американської корпорації McDonald's заявило про те, що припиняє продаж кетчупу Heinz у своїх ресторанах після 40 років співпраці двох компаній. Про це повідомила прес-служба компанії

Керівництво американської корпорації McDonald's заявило про те, що припиняє продаж кетчупу Heinz у своїх ресторанах після 40 років співпраці двох компаній. Про це повідомила прес-служба компанії, передає телеканал "Росія 24".

Представник найбільшої в світі мережі ресторанів швидкого харчування підкреслив, що дане рішення було прийнято після того, як колишній глава однієї з головних компаній-конкурентів Burger King Бернардо Хіз зайняв посаду виконавчого директора Heinz.

"Ми вирішили поступово переорієнтовуватися на інших постачальників протягом деякого часу", - йдеться в заяві mcdonald's.

У лютому поточного року Heinz був куплений за 28 млрд дол. Berkshire Hathaway, що належить Уоррену Баффету і бразильським інвестиційним фондом 3G Capital, в якої контрольний пакет акцій Burger King.

Корпорація mcdonald's, у якій 34 тис. ресторанів по всьому світу, продає кетчуп під маркою Heinz у багатьох своїх обслуговуючих точках.

"Політика нашої компанії забороняє коментувати стосунки з клієнтами", - повідомив представник компанії Heinz.

Прибуток McDonald's Corp. за обсягами продажів зросла на 4,6% в III кварталі на тлі слабких продажів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Чистий прибуток склав близько 1,52 млрд дол., або 1,52 дол. на акцію, порівняно з 1,46 млрд дол., або 1,43 дол. на акцію, роком раніше.