ua en ru

Контакт-центр "Закарпатгазу" за рік опрацював більше 172 тис. звернень клієнтів

Контакт-центр "Закарпатгазу" за рік опрацював більше 172 тис. звернень клієнтів Контакт-центр "Закарпатгазу" за рік опрацював 172,4 тис. звернень клієнтів

Контакт-центр "Закарпатгазу" за перший рік роботи опрацював 172,4 тис. звернень клієнтів. Про йдеться у повідомленні прес-служби компанії.

"Після початку роботи до контакт-центру газової компанії звернулися понад 172,4 тисячі споживачів газу. Переважна більшість звернень – 80,2% - надійшли телефоном, решта - електронною поштою та через сервіс повідомлень "Особистого кабінету", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.

Окрім того, згідно з даними прес-служби, ПАТ "Закарпатгаз" активно працює над вдосконаленням функціоналу сервісу та запроваджує альтернативні способи передачі показань лічильника. Так, з 1 квітня 2016 року усі закарпатці можуть скористатися можливістю передати показання лічильника за допомогою смс-повідомлення.

"Варто зазначити, передача показань лічильників газу саме за допомогою СМС-повідомлень стає все більш популярною серед інших способів. Якщо у жовтні поточного року такою можливістю скористалися 2,8 тисячі наших клієнтів, то у листопаді – понад 5 тисяч. Кількість споживачів, які реєструються у веб-сервісі також зростає. Станом на 1 листопада в "Особистому кабінеті" вже зареєструвалися понад 25,2 тисячі закарпатців. Крім "Закарпатгазу" сервіс "Особистий кабінет" відкритий для клієнтів ще 19-ти обласних та міських газових підприємств в Україні. До речі, днями на сайті 104.ua зареєструвався мільйонний користувач сервісу", - розповідає фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ "Закарпатгаз" Юрій Ломакін.

Також сповістити про спожиті обсяги газу за місяць можна з допомогою голосового меню. Звернувшись до операторів, закарпатці отримають можливість передати фактичні показання лічильників газу, отримати консультації щодо цін та тарифів, порядку оплати за надані послуги, інформацію про стан особового рахунку, переоформлення документів, ремонту обладнання тощо.