Контакт-центр споживачів газу Сумської області у березні взяв 29 тисяч звернень
В контакт-центр споживачів газу Сумської області за місяць надали 26 тисяч консультацій, а також опрацювали понад 3 тисяч електронних листів і звернень через сервіс особистий кабінет на сайті 104.ua. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Сумигаз".
Наголошується, що оператори контакт-центру за багатоканальним телефоном (0542) 76-73-04 працюють з 8.00 до 20.00 години 7 днів на тиждень, а також у святкові дні, надаючи широкий спектр інформаційних послуг. Показання лічильника приймаються за телефоном (0542) 70-30-04.
Крім того, з 1 по 5-е число, якщо споживач не встиг зателефонувати в період роботи контакт-центру з 8 до 20, можна цілодобово залишити показання лічильника в тоновому режимі, користуючись голосовими підказками.
"Порядок нарахування та оплати за газ, звірка стану особового рахунку, передача показань приладів обліку – найактуальніші питання від споживачів природного газу. Найбільше навантаження на операторів припадає на перші п'ять днів місяця, коли споживачі повідомляють показання лічильників", - зазначив начальник управління клієнтського сервісу ВАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.
Також, з допомогою дистанційного сервісу "особистий кабінет" на сайті 104.ua клієнти можуть перевірити стан рахунку, внести показання лічильника, роздрукувати рахунок, отримати інформацію про розмір субсидії, розрахуватися за газ та отримати консультації фахівців онлайн. На сьогодні на сайті 104.ua зареєструвалося понад 22 тисяч споживачів природного газу Сумщини.
У прес-службі також повідомляють, що введений короткий номер 7104 для передачі показань за допомогою sms-повідомлення. Передавати показники необхідно в єдиному форматі ХХХХХХХХХХ ХХХХХ (приклад - 1200123456 01234), де ХХХХХХХХХХ – десять цифр особового рахунку, ХХХХХ – 5 цифр показання лічильника.