ua en ru

У контакт-центр споживачів газу Миколаївської області у січні надійшло майже 12 тис. дзвінків

За перший місяць 2016 року в Контактний центр споживачів газу Миколаївській області надійшло 11,8 тисяч дзвінків. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії "Миколаївгаз".

Найбільш актуальними питаннями, які зараз цікавлять мешканців області, є порядок нарахування та оплати за газ, звірка стану особового рахунку, передача показань приладів обліку. Так, за консультацією з квитанціями в контакт-центр звернулося понад 2,5 тисяч споживачів.

Піковим періодом кількості звернень завжди є кінець звітного місяця і початок наступного, коли споживачі природного газу починають масово передавати показання приладів обліку, адже від цього залежить коректність відображення фактичного споживання природного газу у платіжних квитанціях, які отримують миколаївці щомісяця. Так, у січні загальна кількість отриманих контакт-центром показань досягла 6,8 тисяч.

"У IV кварталі 2015 року набрав чинності ряд законодавчих актів, що стосуються реформування ринку природного газу. Для приведення документації у відповідність з новими правилами газопостачання в лютому-березні наше підприємство буде проводити відповідну звірку. Вона робиться для перевірки правильності внесення технічних даних приладів, встановлених у споживачів, з даними в інформаційній базі компанії. Так як ми просто фізично не зможемо відвідати кожного нашого абонента особисто для проведення звірки, звертаємося до наших споживачів з проханням сприяти її проведенню, а саме - зателефонувати до Контакт-центру ПАТ "Миколаївгаз" та перевірити правильність внесених до бази газового господарства даних. Або просто відправити лист з відповідною інформацією на електронну адресу contact@mk.104.ua", - каже голова правління ПАТ "Миколаївгаз" Богдан Стегній.