ua en ru

Контакт-центр ПАТ "Дніпрогаз" опрацював понад 335 тис. звернень споживачів у 2016 році

Контакт-центр ПАТ "Дніпрогаз" опрацював понад 335 тис. звернень споживачів у 2016 році Фото: газотранспортна інфраструктура

Найчастіше клієнти газової компанії телефонували до контакт-центру, щоб передати показання лічильника

Контакт-центр публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз" у 2016 році опрацював понад 335 тис. звернень, що надійшли від споживачів. Про це повідомили в прес-службі компанії.

Зазначається, що найчастіше клієнти газової компанії телефонували до контакт-центру, щоб передати показання лічильника. За статистикою такий тип звернень у минулому році становив приблизно 60% від усіх дзвінків. Загалом, у 2016 році послугами контакт-центру скористалися понад 335 тис. споживачів газу.

"Для зручності клієнтів та суттєвої економі їхнього часу ПАТ "Дніпрогаз" запровадило ще три додаткових сервіси для передачі показань лічильників. Так, у 2016 році до традиційних телефонних номерів контакт-центру з'явилась можливість надсилати показання лічильника SMS-повідомленням на короткий номер 7104. Окрім того, під час дзвінка на номер (056) 78-78-104, не очікуючи на зв'язок з оператором, споживач може передати показання за допомогою голосового меню IVR", - повідомили у прес-службі "Дніпрогазу".

Також наприкінці року компанія відкрила ще одну телефонну лінію - мобільний номер (067) 62-63-104

"Ми цінуємо час наших клієнтів та продовжуємо працювати над створенням зручних сервісів. Сьогодні споживачам вже не обов’язково приїжджати до компанії та стояти в чергах за консультаціями. Відповіді на свої питання вони можуть отримати дистанційно, навіть перебуваючи вдома. Таку можливість надає, наприклад, "особистий кабінет" на сайті 104.ua, який також відкриває споживачу усі дані за його особовим рахунком та зміни, які у ньому відбуваються", - розповіла начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко.

Так, впродовж 2016 року через "особистий кабінет" за консультаціями до фахівців компанії звернулося приблизно 25 тис. споживачів, зазначили у прес-службі ПАТ. Найчастіше їх питання стосувалися призначених державою субсидій та розрахунків за природний газ. Окрім того, ще понад 120 тис. споживачів газу скористалися послугами "особистого кабінету", щоб передати показання свого лічильника. В той час, як 35 тис. клієнтів обрали для передачі показань SMS-повідомлення на короткий номер 7104. Майже однакова кількість споживачів - 11,4 тис. та 12 тис. відповідно скористалися для цього електронною поштою та голосовим меню IVR.

Нгадаємо, що Кодексом газорозподільних мереж покладено обов’язок на споживача щомісяця з 1 по 5 число повідомляти газорозподільній компанії показання свого газового лічильника. У такому випадку місячний обсяг спожитого газу буде розраховуватися відповідно до фактичних даних його приладу. Якщо показання лічильника відсутні, обсяг газу розраховується відповідно до профілю споживача та місячного коефіцієнта споживання газу, затверджених у Кодексі ГРМ.