Контакт-центр "Львівгазу" за 2 місяці опрацював понад 287 тис. звернень споживачів

Контакт-центр "Львівгазу" за 2 місяці опрацював понад 287 тис. звернень споживачів
Контакт-центр "Львівгазу" за 2 місяці опрацював понад 287 тис. звернень споживачів

Майже 145 тис. клієнтів "Львівгазу" передали показання лічильників через смс та голосове меню

Впродовж останніх двох місяців оператори контакт-центру ПАТ "Львівгаз" опрацювали понад 287 тис. звернень споживачів. Найчастіше звернення стосувалися передачі показань лічильника газу, повідомляє прес-служба компанії.

Зазначається, що для зручності споживачів в минулому році ПАТ "Львівгаз" запровадило ще два додаткових сервіси для передачі показань лічильника газу. Окрім звичних телефонних номерів контакт-центру, споживачі отримали можливість надсилати показання приладів обліку через смс-повідомлення на номер 7104 або голосове меню IVR за номерами контакт-центру.

Впродовж січня та лютого 2017 року з допомогою цих дистанційних сервісів показання лічильників вже передали майже 145 тис. споживачів газу Львівської області.

"Ми постійно працюємо над впровадженням нових та зручних сервісів, які суттєво економлять час споживачів. Сьогодні клієнтам нашої компанії не обов’язково далеко їхати та очікувати в чергах, щоб отримати відповіді на свої запитання. Завдяки використанню сучасних технологій ми маємо можливість надавати всі консультації дистанційно", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко. 

Теги: Львів
Читайте також
On Top