ua en ru

Кількість користувачів соцмережі LinkedIn за 2013 р. зросла на 38% - до 259 млн осіб

Згідно з опублікованими результатами III кварталу 2013 р., соціальна мережа LinkedIn збільшила кількість користувачів на 38% - до 259 млн осіб, причому значна їх частка для виходу в мережу використовує мобільні пристрої. Про це повідомляється в прес-релізі компанії, передає телеканал "Росія-24".

Згідно з опублікованими результатами III кварталу 2013 р., соціальна мережа LinkedIn збільшила кількість користувачів на 38% - до 259 млн осіб, причому значна їх частка для виходу в мережу використовує мобільні пристрої. Про це повідомляється в прес-релізі компанії, передає телеканал "Росія-24".

Професійна соціальна мережа LinkedIn через 10 років після запуску все ще продовжує рости вражаючими темпами, доводячи ефективність стратегії компанії з поліпшення контенту і переходу на мобільні додатки. Фінансові показники LinkedIn знову перевершили очікування аналітиків. Виручка компанії в звітному періоді піднялася на цілих 56% відносно III кварталу 2012 р. до 393 млн. Скоригований дохід склав 39 центів на акцію.

При цьому, аналітики Уолл-стріт вважали, що цей показник виявиться на рівні лише 32 центів на акцію при 385,4 млн дол. виручки. Однак з-за високих витрат за III квартал, LinkedIn відзвітувала з чистим збитком у розмірі 3,4 млн дол.

Інвестори виявилися не в захваті від результатів, у результаті чого акції LinkedIn впали на кілька відсотків, що спричинило за собою зниження прогнозу на останній квартал 2013 р. Тим не менш, за рік акції компанії зросли на 114%.

У 2014 р. професійна соціальна мережа, призначена для пошуку і встановлення ділових контактів, планує збільшити чисельність мобільних користувачів до показника в 50% від загальної кількості відвідувачів свого сервісу.

В підтвердження намічених планів в середині цього місяця LinkedIn представила два нових мобільних програми для фахівців з підбору персоналу і роботодавців.

Перше з них, Mobile Work With Us, дозволяє компаніям розміщувати оголошення про вільні вакансії на своїй сторінці в LinkedIn. Друге, Recruiter Mobile, розроблене, щоб допомогти хэдхантерам простіше залучати шукачів.