ua en ru

Кількість користувачів "Особистого кабінету" клієнтів ПАТ "Вінницягаз" в 2017 році зросла на 80%

Кількість користувачів "Особистого кабінету" клієнтів ПАТ "Вінницягаз" в 2017 році зросла на 80% Фото: газова труба (kmu.gov.ua)

У 2017 році ПАТ "Вінницягаз" продовжило пропагувати серед клієнтів можливості альтернативних каналів обслуговування

На кінець 2017 року близько 58 тис. клієнтів "Вінницягаз" контролювали особові рахунки, не виходячи з дому. Лише впродовж минулого року онлайн-сервісу "Особистий кабінет" долучились близько 25 тисяч. За допомогою цього сервісу споживачі передавали показання приладів обліку 210 тис. разів. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Зараз користувачами онлайн-сервісу є 13% домогосподарств Вінницької області. Тільки в 2017 році до нього долучились близько 25 тис. клієнтів "Вінницягаз". Найбільш популярним "Особистий кабінет" є серед жителів м. Вінниця та Вінницького району (11,2 тис. реєстрацій). Високі показники реєстрації в Козятинському (5,3 тис. реєстрацій), Немирівському (5,2 тис. реєстрацій ), Хмільницькому( 3,8 тис. реєстрацій) та Гайсинському районах ( 3,6 тис. реєстрацій).

"Ми активно впроваджуємо зручні для споживачів сервіси, які дозволяють дистанційно вирішити питання щодо постачання газу. "Особистий кабінет" має широкий спектр послуг це і: передача показників лічильника, оплата за газ, можливість завантаження рахунку , договорів, на розподіл та поставку газу. Також споживач дистанційно може отримати інформацію про обсяги споживання газу та їхню динаміку, дані про використання газу в одиницях енергії, відображення актуальної ціни на газ та поточного балансу. Все це економить не тільки час клієнтів, а й сприяє уникненню непорозумінь. "Вчорашнім днем" стають черги та довгі відстані", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу Алла Гнатюк.

У 2017 році ПАТ "Вінницягаз" продовжило пропагувати серед клієнтів можливості альтернативних каналів обслуговування. Минулого року Контакт- Центр "Вінницягазу" отримав 580 тис. звернень від клієнтів компанії. Це в два рази більше, ніж в попередньому році. Впродовж 2017 року споживачі компанії 206 тис. разів передали телефоном показання лічильників.

В минулому році послуги інформаційної лінії набрали популярності зокрема в Шаргородському та Тиврівському районах. Там зареєстровано понад 27 та 20 тисяч звернень відповідно. Також клієнти "Вінницягазу" передали показання лічильників СМС повідомленнями на короткий номер 7104 – 178 тис. разів, а голосовим меню скористались – 60 тис. разів